zwangerschapstest met zeer vaag 2e streepje.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ik82, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik82

ik82 Lid

31 jan 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

alleerst wil ik zeggen wat kan je hier allemaal veel vinden en iedereen die elkaar helpt zo fijn.

Ik heb een vraag. Ik zit nu 5 dagen voor mijn nod en heb net een zw test gedaan. Hier zag ik een heeeeeeel licht vaag tweede streepje.....ik ben een beetje in de war ervan. Dit is ook mijn alle eerste keer en ben erg onzeker. Ik had ook 8 dagen voor mn nod getest en die was negatief. Geen vage streep niets. Gewoon wit.
    Symtomen zijn gevoelige borsten, krampjes en steekjes in de onderbuik, vaak naar mn rechterlies. Vannacht om 12 uur opeens wat misselijk gevoel. Niet overgegeven. Nu vanochtend licht misselijk gevoel. Niet overgegeven. Zit steeds te kijken of ik dat tweede streepje nog zie....of dat ik ze zie vliegen! Ik hoop dat iemand hier wat mee kan.

2. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Ik had ook op 6d voor nod een heel vaag 2e streepje. Maar nadien op 4d voor nod en 2d voor nod negatief.

Welke testjes gebruik je? hoeveel dagen post ovulatie zit je?

De symptomen kunnen ook van de ovulatie komen. Heb ik ook allemaal gehad. Ik zou nog even wachten en binnen enkele dagen opnieuw testen en zien of je dan nog zo'n streepje ziet.

Succes meid.

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

8 dagen voor nod is echt heeeeeeeeel vroeg.
    Je hebt gevoelige testen voor 6 dagen voor nod had ik toen ook gedaan. . En een zeer licht streepje bij beide meiden testte ik dus al heel vroeg.
    Maar voor nod is t eigenlijk beter dat je niet test omdat je gewoon ongesteld kan worden doordat het niet goed heeft ingenesteld. . Dus als je niet zou testen en je word ongesteld dan heb je zegmaar nooit geweten dat je zwanger geweest ben..
    Zelf heb ik ook vroeg getest bij beide meiden. . Een instinct denk ik haha
    Misschien heb jij die ook wel en ben je lekker zwanger. . Afwachten en over een paar dagen nog eens testen? :)

4. ik82

ik82 Lid

31 jan 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

fijn zulke snelle reacties en adviezen. Ik ben nu 5 dagen voor nod. Mijn nod is 6feb. Mijn ovulatie zou rond de 23 januari zijn geweest. Jammer genoeg niet getest met ovulatie testen.
    Ik heb de zw test van kruidvat gebruikt 2v5 euro. Eerste test 8 dagen voor nod alleen controle streep voor de rest wit. Dit was op 29 jan. Nu ik ook eraan denk veels te vroeg....
    De tweede test vandaag in de ochtend gedaan. Ook van de kruidvat 2v5euro. 5 dgn voor nod. En er verscheen een heeeeeel licht streepje.....ben zo ongeduldig!!!
    Ik had last vandaag van een strakke buik. Kan dit?

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Er zijn zoveel symptomen die erop kunnen wijzen maar je hoeft niet perse symptomen te hebben en menstruatieklachten lijken ook op vroege zwangerschapssymptomen daarbij is iedere zwangerschap weer anders..
    Spannend een licht streepje.. hopelijk snel een donkerder streepje. . Wel even showen dan he :D

6. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Ben ook wel benieuwd of het nu goed zal blijven voor je. Succes alvast.

7. ik82

ik82 Lid

31 jan 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hopen ook zeker op een duidelijk streepje. Bedankt voor jullie advies. Ik wacht nog ff af. Jullie meiden ook succes met alles!

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik teste op 9dpo positief dus 5 dagen voor NOD met kv 2v5 heel snel naar de kv gegaan en digitale gehaald die gaf op middag urine die zelfde dag zwanger 1-2 aan dus het kan wel :D

Deel Deze Pagina