Hallo meiden, Afgelopen zaterdag positief getest met kv en clearblue digitaal, gaf netjes zwanger 1-2 aan.. Gister bij de verloskundige geweest voor een inwendige echo (ivm verleden), hier was helaas nog niks op te zien. Ik zou nu ook pas 4 weken zijn. Nu sta ik vanmorgen op en heb ik een heel klein beetje roze verlies, verder nergens last van, geen krampen, niks. Het is daar ook bij gebleven. Ik heb de vk gebeld en heb net bloed geprikt en maandag weer zodat we kunnen zien of het hcg toeloopt. Ik heb net wel weer een kv test gedaan en die is nu iets minder positief als de test die ik zaterdag heb gedaan, vk zei dat dit niet heel veel hoeft te betekenen. Maar volgens mij moeten die toch oplopen?? Heb er een vreemd gevoel bij en ga er eigenlijk al een beetje vanuit dat het niet goed gaat. Wie heeft hier ervaring mee??
Tja het kan twee kanten op gaan. Of het gaat fout wat ik echt niet hoop natuurlijk, of je urine is misschien net iets minder geconcentreerd geweest waardoor je tet lichter is. Afwachten is helaas het enige dat je kan doen nu. Ik duim in ieder geval voor je dat het verder niks te betekenen heeft en dat je een mooi kindje mag krijgen.
Ik ben zelf helemaal niet goed met testen turen. Maar op beide testen is duidelijk een streepje te zien! Vind er niet veel verschil tussen zitten. Heb ook begrepen dat in het begin vd zwangerschap, de streepjes nooit heel snel oplopen/knallen. Kan me voorstellen dat je onzeker bent, maar het komt goed! Overmorgen weer even testen en dan is ie vast donkerder!
Bij mij was dit geen goed teken maarje leest ook andere verhalen! Enigste wat je kan doen is afwachten!
Er zullen meiden zijn die ervaren hebben dat het niks van doen heeft maar bij mij was her bij zulke testen idd ook foute boel. Ik duim voor je dat het niks te beteken heeft
Bij mij was dat ook geen goed teken... En toen het wel goed zat was de test van 5 dagen later echt een goed stuk donkerder. Hoop dat het bij jou anders is natuurlijk...
Als de eerste test al van zaterdag is, dan vind ik het niet heel hoopvol. Met vijf dagen ertussen zou je zeker wat verschil moeten zien. Maar zoals meerderen zeggen, er zijn ook verhalen dat het wel goed is gegaan. Daarbij ben je echt nog heel pril. Het hcg is gewoon nog niet zo hoog. Kan twee kanten op dus. Ik zou de hoop nog niet gelijk opgeven, maar wel rekening houden dat het ook fout kan aflopen.
normaal gesproken zou je test inderdaad al veel donkerder moeten zijn, hoop voor je dat je hcg gewoon langzaam stijgt maar zou er ook rekening mee houden dat het eventueel niet goed gaat. Veel sterkte.
ach meid wat erg, we waren blijkbaar op hetzelfde moment aan het typen. Nogmaals veel sterkte en hopen dat je snel weer zwanger mag worden.
Hier na een paar dagen ook een veel lichtere test ondanks ochtendurine en zie mijn banner...kan ook goed gaan hoor