Hallo allemaal, Ik heb een vraag.. 5 dagen ben ik nu overtijd, afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden. Is het nog te vroeg voor een zwangerschapstest? Na hoeveel dagen kan je je testen? Mijn moeder zegt dat ik nog een paar dagen moet wachten, maar dat is zo moeilijk! Liefs Terra
Je kunt al makkelijk testen hoor! Vroeger moest je idd wat langer wachten, maar tegenwoordig kun je sowieso al testen op de dag dat je ongesteld had moeten worden en soms zelfs ervoor. Ik heb bijv vanochtend posi getest met clear blue en moet pas woensdag ongesteld worden. (niet aan te raden, want dan duurt het wachten alleen maar langer haha)
Oke dankjewel Dan zal het wel uit ''moeder's tijd'' komen om wat langer te wachten, haha. Ik was sowieso wel van plan om wat testen te gaan halen bij de drogist. En dan maar wachten tot morgenochtend. Ik las op het forum dat ochtendurine het beste is?.. Wel moeilijk hoor, nog een hele dag wachten
Meis, je hoeft niet te wachten als je 5 dg overtijd bent, je kan als je de testen hebt meteen testen! Laat je het vanmiddag weten?
Inderdaad, bij 5 dagen overtijd kan je met alle urine testen, je hoeft dus niet tot morgen te wachten.
Hahaha, oke dan weet ik dat... Rond 13:30 gaat hier de drogist open. Als ik thuis ben gelijk doen dus! Ik zal het zeker laten weten. Ben wel bang om teleurgesteld te worden, kan goed zijn dat ik misschien morgen alsnog ongesteld word.. Maar toch ff testen, just to be sure, haha. Tot vanmiddag dan!
Ik heb hier 2 doosje voor me liggen. een van DA huismerk, en en van CLear blue. Ik moet naturlijk wel even lezen hoe het allemaal moet. Is mijn eerste zwangerschapstest ooit. Maar ik ga er nu aan beginnen. Klaar voor de start...!
De eerste DA test zegt dat ik zwanger ben Zal wel een foutje zijn, ik zal Clear blue ook nog even doen, heb het niet voor niets gekocht.