nieuwe foto's help! wat denken jullie? zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tasjaaa, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland

heb deze test tegen het licht ingehouden.. omdat ik het anders niet goed op de foto krijg.. hij is zo licht en wazig nauwlijks te zien, maarja streepje is streepje zeggen veel mensen ! en dit is geen indrooglijntje, denk ik :rolleyes:

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    en deze testjes zijn van deze week.. heb bijna elke dag 1 gedaan omdat ik zo twijfel, aangezien ik deze testen 2 weken voor me nod heb gedaan..

maar ze verkleuren ook niet beter ofzo per dag.. meestal zie je wel dat testen elke dag wel beter uitkomen kwa kleur..

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    wanneer is je nod?
    Ik zie ze wel maar indd heeeeeeel licht.
    Heb je ze binnen de tijd afgelezen, anders kan het een ondrooglijntje zijn.

Ik zou als ik jou was nu een dagje overslaan met testen, misschien heb je dan een duidelijker streepje wat ik natuurlijk hoor voor je ;)

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik weet t ook niet zo...
    ik zou idd een dag overslaan en dan pas weer testen maar 2 weken voor je nod das wel heel erg vroeg of heb je je ei al langer geleden gehad?

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Allereerst: 2 weken voor je nod testen?
    Je snapt wel dat je dan je ei nog moet krijgen en je dus niet zwanger kan zijn?
    Dus het enige wat je dan kan meten is LH.

Ten 2e: als je elke dag test en de testen worden niet donkerder, dan ben je niet zwanger.
    Ze moeten duidelijker worden, anders is er niks.

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Zit je 2 weken voor je nod?
    Dan kan je nog niet eens een positieve zwangerschapstest hebben,mits je langer zwanger zou zijn maar dan had je al een duidelijkere streep gehad.
    Daarbij zie ik niks op de fototjes als ik eerlijk ben

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik zie wel wat op de foto maar het is nog te vroeg voor een zwangerschap als je nog niet na je eisprong zit.
    Stonden de lijntjes er direct of pas na een half uur? Soms komt er dan toch een lijntje te staan terwijl je niet zwanger bent.
    Ik heb trouwens dezelfde testjes in mn album staan, die waren eerst ook zo vaag maar werden wel duidelijker.

Bedoel je niet 2 dagen voor nod ipv twee weken?

8. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    ja ik weet dat het te vroeg is.. het was eerst 1 test omdat ik gewoon eigenwijs ben en dacht na laat ik is voor de grap alsvast 1 gaan doen.. binnen 10 minuten stond er een licht streepje en ik heb het nog nooit eerder gehad met de dipstick van sensitest..

maarja zo aan de reacties van jullie te zien hoef ik nergens op te hopen haha.. naja voor de zekerheid doe ik er nog wel 1 over 2 weken..

iedergeval bedankt!

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik zie wel wat, maar hoor zoveel negatieve verhalen over de dipstick van sensitest dat ik gewoon een andere test zou halen...en idd over 2wk nog s testen..

10. Niet meer actief

Ofwel heb je geen "echte" menstruatie gehad vorige keer want in't negatief zie je dus ook echt een 2e streepje

zou eens testen met KV of CB en dan ben je HEEL ZEKER!

Succes!

11. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Ja ik ga dat maar doen.. maar dan moet ik nog een tijdje wachten voor dat ik die kan doen..

Ik vind wachten echt zo K*T word je zo onzeker van..
    Je wilt nergens van uit gaan maar dat doe je toch wel

:cry: pffffff

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik denk dat ze Kruidvat of Clearblue bedoelt ;)...

13. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Ja ik moest er even bij nadenken haha wat KV of CB was..

zijn die van kruitvat ook goed dan ?

zijn er mensen die er ervaring mee hebben met z'n lichte test.. en toch zwanger waren ?

als ik hem niet in het licht hou dan zie je hem nauwlijk dan moet je goed kijken.. maar als ik hem tegen het raam hou zie je duidelijk streepjes op me testen..

En begin ook rare dingen op te merken.. zoals kleine steekjes in me buik.. en vooral vaak misselijk vooral als ik weet dat ik moet eten..

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Twee weken voor nod kan je niet positief testen volgens mij...Het kan wel zo zijn dat je een vmk hebt gehad vorige cyclus.

Ik heb een keer een ongi gehad van 3 dagen (was 1 week overtijd) voelde me wel zwanger dus 2 weken na die ongi heb ik een kruidvat test gedaan. Ja hoor er verscheen een lijntje heel licht maar wel zichtbaar. Dus ik dacht nou mijn ongi is misschien geen ongi geweest. We kregen een echo en er was niets te zien. Dus ik moet bloed prikken om te kijken of er überhaupt hcg aanwezig was. Nou dat was er maar het was een heel prille zwangerschap of het was al mis gegaan. Bij mij was het dus het laatste...Mijn test werd dus positief omdat er nog hcg aanwezig was van de vmk. Heb trouwens nooit iets hiervan gemerkt qua menstruatie. Als ik geen test had gedaan had ik het nooit geweten! Dan was ik voor mijn gevoel gewoon een weekje overtijd geweest. Voelde me wel anders daarom deed ik de test.

15. Niet meer actief

Aylin heb jij nog niet getest? :D

Deel Deze Pagina