Hey meiden, Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar weet ook niet zo goed waar ik het anders moet zetten . Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De buitenbaarmoederlijke zwangerschap zat gunstig dus ze hebben m'n eileider kunnen laten zitten. Hier zit dan wel het risico aan vast dat er nog iets kan blijven zitten waardoor ze nog een keer moeten ingrijpen. Daarom moet ik de komende 5 weken wekelijks bloed laten prikken om HCG te checken. Nu heb ik nooit echt veel geduld gehad dus ik heb afgelopen zaterdag en vandaag al een zwangerschapstest gedaan. Zaterdag was ie al een stuk lichter dan de dinsdag daarvoor, en nu was het nog maar een vaag streepje. Betekend dit dat alles nu uit m'n lijf is, of kan er toch nog iets zitten zodat m'n HCG alsnog weer gaat stijgen? Ik voeg 3 foto's toe, eentje van vorige week dinsdag, eentje van zaterdag en eentje van vandaag. Test 20-09
Lieve poemi, Wat verdrietig dat ik je hier tref. Het andere topic heb ik op een gegeven moment niet meer zo gevolgd, omdat daar zoveel meiden zwanger werden en ik er aardig doorheen zat na die miskraam. Niet dat ik het hun niet gun, maar ik kon het zelf niet zo goed handelen toen. Nu lees ik dat je een bbz hebt gehad. Echt heel rot meid! Fijn dat ze een besparende operatie hebben kunnen doen. De testen zien er goed uit. Het hcg is wel uit je lichaam aan het verdwijnen. Ik zou gewoon lekker in het ziekenhuis door blijven prikken de komende 5 weken en daar zeker ook al je twijfels uitspreken. Beter nog een keer teveel kijken toch? Hoop dat je alles een beetje snel een plekje kunt geven. Het is nogal wat wat je allemaal hebt meegemaakt. Dikke knuffel, Banjabes
Ziet er goed uit zo! Dat ze 5 weken controleren, zal wel niet voor niets zijn, dus dat zou ik wel blijven doen en dan hoor je vanzelf of de gyn het nodig blijft vinden om 5 weken vol te maken, als je HCG stabiel 0 of laag blijft.... Maar je testen zien er hoopvol uit!
Bedankt voor de reacties! Voor de komende 5 weken staan de afspraken ook al vast, dus daar kom ik toch niet onderuit, maar ik was benieuwd of dit toch de goede kant al kant uit gaat zo. @Banjabes Ik miste je al wel bij dat andere topic. Balen dat het nog niet raak is bij jullie Ik begrijp je helemaal hoor. Heb ook niet altijd zin om te reageren, zeker als er weer een zwangere bij is. Hoe leuk het ook voor hun is, voor jezelf is het dan toch moeilijk Mocht je weer zin hebben, of zwanger zijn natuurlijk , kom je weer gezellig mee kletsen toch???
Vandaag uitslag van bloedprikken gehad en HCG was 4, dus het klopte idd aardig met de zwangerschapstest.