Hallo meiden, Ik zit hier op de bank met mijn laptop op schoot en krijg mezelf niet naar bed.. Vorige week zondag (bijna 2 weken geleden) begon ik kleine beetjes bloed te verliezen. Die kleine beetjes bleven maar ik dacht joh, da's een innestellingsbloeding! Vorige week donderdag werd er een echo gemaakt door de VK en geen probleem, mooi kloppend hartje. Maandag avond begon dat kleine beetje ineens serieus veel bloed te worden! Ik ging met een rotgevoel naar bed, het zal wel misgaan.. Dinsdagochtend liep ik in de supermarkt en zei tegen m'n man, gauw naar huis, ik voel het gewoon lopen! 's Middags zouden we een echo krijgen en bij binnenkomst zei ik al; foute boel hoor! De VK zag al een straaltje bloed lopen en dacht ook het ergste. Maar.. wederom een mooi en sterk kloppend hartje!!! Het vruchtje was ook verdubbelt in grootte, goed gegroeid. Ik bloed nog steeds.. maandverbandjes vol.. Vanmorgen even bij de huisarts geweest en die zei; of het was een tweeling waarvan er eentje nu afgestoten wordt, of het nestelt zich op een plek waar veel aders zitten of het gaat toch mis.. Tot nu toe ben ik koel en nuchter geweest maar nu slaat de emotie toe. Als het dan mis moet gaan, dan nu!! Als het goed mag gaan, hou op met bloeden!! Maar alsjeblieft.. hou me niet zo aan het lijntje..
Jeetje meid.. ik snap dat je heel erg schrikt! maar wat fijn dat er nog een kloppent hardje is. Als je nog geen stolsels verliesd dan zit het nog wel goed!! Ik weet dat het moeilijk is en hoop dat het bloeden snel stopt!
bah! wat vervelend voor je Ik hoop dat je inderdaad gewoon snel zekerheid krijgt. Dat het met de kleine gewoon net zo goed blijft gaan als nu, maar dat het bloeden stopt! Verder hoop ik dat je zo gewoon naar bed kan gaan en toch een beetje kunt slapen..... Sterkte.
Hoi lilalief,hoe is t nu met je? Hier ook iemand die met dikke wallen zo naar t werk faat.heb er helemaal geen zin in maar ben al hele week thuis dus moet toch maaf eens gaan... Sterkte en ik hoop dat t bloeden snel stopt!
Dankjewel voor jullie reacties meiden. Helaas.. it's over.. Zojuist bij de VK geweest en die kon geen vruchtje meer vinden. Vanmiddag moet ik naar de gyn om een mola zwangerschap uit te sluiten, er zat namelijk veel weefsel in de vruchtzak en de VK vertrouwde het niet.. Het moet hier nog even bezinken.