help... ik weet het nu helemaal niet meer!!!!

Discussion in 'Miskraam' started by mamasince2010, Apr 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    dames HELP!!!!

gisteren plaatste ik het topic zo onverwachts gekomen,zo onverwacht gegaan............

kreeg vanmorgen een onzeker telefoontje van de vk.
    Gisteren na de echo zijn hun gebeld over het feit dat er geen hartactiviteit is bij ons ukkie.

Nu twijfelen hun over de duur van onze zwangerschap?
    Ik heb nog nooit een regelmatige cyclus gehad,en als ze uit gaan van de laatste menstruatie dag zou ik nu 9a10 weken moeten zijn,maar gisteren op de echo zag ukkie er maar uit als 6 weken. Maar als ik een cyclus over geslagen heb zou het goed kunnen dat ik pas 6 weken zwanger ben.

na het bezoek gisteren bij de echo ook eigenlijk geen bruinverlies meer gehad.................

nu wil de vk volgende week nog een echo laten maken om zeker te zijn van hun zaak.

mijn hoofd is nu 1 grote chaos.... zo het dan toch nog zo zijn? ik ga elk half uur angstvallig naar de wc om te kijken of ik geen bloedverlies heb. Tot nu toe een enkele keer een veegje bruinverlies ( herkend iemand dit)
    Nu weet ik dus echt niet of het goed of fout zit.
    Gisteren avond gingen mijn borsten ineens mega zeer doen,maar ja is dat omdat het vruchtje afgestoten word of is het omdat ik toch echt zwanger ben.

pfff gek word ik van onzekerheid!!!

sorry voor het lange verhaal maar ik wist niet waar ik het moest melden....

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je hier heel onzeker van wordt. De echo van volgende week is de enige manier om erachter te komen of het goed zit of niet... Heel veel sterkte!

Suus

3. mamasince2010

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    ik weet dat ik niet meer kan doen dan afwachten.....

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Naar hè... Wie weet zit het gewoon hartstikke goed hoor. Dat zou zomaar kunnen als je een onregelmatige cyclus had. Waar had je die echo nou gehad dan? Niet bij de vk dus?

5. mamasince2010

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    nee heb gisteren de echo in het zkh gehad,bij ons bij vk praktijk doen ze dat niet.

En zij zei meteen "nee ik denk niet dat het goed is" nog een paar keer gekeken en daar konden we het eigenlijk mee doen.
    Ze is natuurlijk ook uitgegaan van de laatste menstruatie datum...
    En mocht het zo zijn dat het wel goed zit,dan heb ik ontzettend vroeg positief getest

maar bruinverlies hoeft niet altijd slecht te zijn toch?

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, bruinverlies hoeft niet altijd slecht te zijn. Ik heb het gehad bij alle miskramen, maar ook bij deze zwangerschap. Wanneer testte je voor het eerst positief dan? En was er hartactie?

Suus

7. mamasince2010

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    24 maart was mijn eerste positieve test,en gisteren pas de eerste echo.....er was geen hartactie of niet geweest?

pff ik word gek van mezelf hahah ga elk half uur naar de wc en struin heel internet af daar word ik niet wijzer van

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Als je 24 maart positief testte, dan zou je normaal gesproken denken dat je nu 8 of 9 weken zwanger zou zijn. Het kan zijn dat je een hele late innesteling hebt gehad, maar de kans daarop is op zich niet zo heel groot. Maar je kunt het niet uitsluiten. Het is goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk, dat wel. Heel veel sterkte, het is superrot dit. Ik weet er alles van.

Suus

9. mamasince2010

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    dank je wel voor je lieve reactie!

ik moet het nu even laten bezinken en er vanuit gang dat het gewoon niet goed is gegaan met kleine frummel....

en wat zit ik te zeuren als ik jou onderschrift lees! respect voor je!!!!!

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je zit helemaal niet te zeuren! Je bent gewoon onwijs verdrietig en onzeker. Dit is gewoon vreselijk om mee te maken. Dus klets hier maar lekker van je af hoor, je bent niet de enige. En ik duim heel voorzichtig voor een wonder.

Suus

11. mamasince2010

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    nogmaals dank voor je lieve woorden en ik hoop dat het duimen helpt!

zodra ik op welke manier dan ook meer weet,zal ik het posten,
    ga nu maar een half uur mijn ogen dicht doen...ben zo ontzettend moe

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Wat een spanning meis! Al zou ik ook denken dat je nu ten minste 8 weken zwanger bent als je 24 maart al positief hebt getest. Ik hoop op een klein wondertje! Wanneer heb je de echo?

Liefs, K

13. mamasince2010

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    ik zou ook denken dat ik 8 weken zwanger ben,maar de vk geeft aan dat het zou kunnen dat ik een hele cyclus over heb geslagen omdat ik nog nooit regelmatig ben geweest.

maar de onzekerheid nekt me,pff ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat het niet goed zit,maar een klein stemmetje geeft me toch een beetje hoop...

volgende week heb ik de echo ws woensdag maar daar word ik morgen over terug gebeld

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Ik ga heel hard voor je duimen!!!
    x

15. mamasince2010

Mar 14, 2011
    1,026