zwangerschapstest na uitblijven menstruatie in stopweek

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eelisca, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eelisca

Eelisca Lid

2 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,
    Wilde toch graag even mijn verhaal met jullie delen na vaak de site bezocht te hebben afgelopen weken.
    Op 4 december had ik een stopweek van de pil, echter geen menstruatie brak door, dus ben na de stopweek weer de pil gaan slikken. Vrijdag 15 januari gestopt met de pil, weer geen menstruatie in de stopweek. Ik ben vervolgens met de pil gestopt omdat ik me al voor de stopweek 'zwanger' voelde. Tot op heden geen menstruatie. Ik heb op zowel 22 januari een test gedaan van predictor en vandaag weer. Op 22 januari een zeer lichte streep, nu een duidelijkere streep. (testen van kruidvat overingens testte eerder negatief). Ik begin nu toch voorzichtig het vermoeden te krijgen dat ik zwanger ben! Zie hieronder de afbeelding van mijn testen:
    Bekijk bijlage 48577
    Gevoelsmatig heb ik wel het gevoel zwanger te zijn, maar rationeel.... haha... Als je namelijk bedenkt ik in die tijd enkel *double dutch* sex gehad heb!
    Ik ben van plan vrijdag de test nogmaals te herhalen en wanneer nog duidelijker positief maandag de dokter te bellen.
    Graag jullie reacties!
    Eelisca

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

predictor geeft vaak vals positief.... maar het streepje word wel donkerder.... ik weet het niet... ik hoop voor je dat je zwanger bent,

3. Eelisca

Eelisca Lid

2 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, dat las ik dus hier op internet... Maar het streepje wordt donkerder, dus daarom twijfel ik dus of ie toch niet echt positief is en niet valspositief. Wanneer bij laatste test nog donkerder ga ik voor de zekerheid langs huisarts... :D. En ja hoop echt dat de uitslag klopt!

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik denk dat je even een CB moet proberen!

Ik ben het eens met de mening hierboven, predictor vaak vals positief, maar hij word idd wel duidelijker!

Succes

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

test van huisapotheek ofzoiets is ook een hele goede test ( vind ik ) :p

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik zou een CB digitaal doen, eentje die ook aangeeft hoelang je al zwanger ben.

Ik heb maar 1 vraag (gezien de manier waarop je seks had): is je kindje gewenst?

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou óf een CB digitaal doen óf een Kruidvat 2 voor € 5,-- test. Die zijn beide betrouwbaar.

8. Eelisca

Eelisca Lid

2 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zeker wel gewenst. Enkel wilde ik nog even afwachten op mijn afstuderen aan de uni eind dit jaar. Maar nu ik misschien toch zwanger ben hoop ik echt dat de testen kloppen!

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    volgens mij ben je zwanger
    bij het eerste streepje zou ik zeggen, vals positief.
    maar dat tweede streepje is geen vals streepje.

ben niet blond maar wat is double dutch sex?

10. babyproject

Ik heb het ook moeten googlelen. Het is dubbel veilige seks: dus pil én condoom...

11. Eelisca

Eelisca Lid

2 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anticonceptiepil en condoom... aangezin ik eerder zwanger ben geweest door de pil heen, zonder deze vergeten te zijn.

12. babyproject

Mooi.

Ik studeer ook nog. Als je nu zwanger bent, kun je nog net afstuderen dit jaar ;)

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hij wordt duidelijker dus lijkt mij dat je zwanger bent , ook al is predictor niet altijd zo goed ...............proficiaat hoor

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    jeetje en dan nog zwanger raken
    knap ;)

15. Eelisca

Eelisca Lid

2 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, als ik zwanger ben denk ik niet dat ik op tijd afstudeer. Komende maand verder met mijn scriptie en wilde daarna stage gaan doen, ofwel kijken of ik versneld toch zo snel mogelijk stage kan doen wanneer ik zeker weet over zwangerschap... Mijn planning was om in december af te studeren! :p.
    En dank jullie wel voor de snelle en aardige reacties :D.

16. Eelisca

Eelisca Lid

2 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als het zo is, inderdaad erg knap... :D

17. babyproject

Dit kalenderjaar wordt lastig inderdaad. Succes met het combineren van je zwangerschap en de afronding van je studie :p

18. Eelisca

Eelisca Lid

2 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dank jullie wel. Ik hoop dat ik het volgende week zeker weet.... vanwege de negatieve verhalen over predictor. Toch lijkt me als de lijn gedurende de tijd (met opnieuw testen) duidleijker wordt, de betrouwbaarheid ook omhoog gaat... lijkt me..

19. babyproject

Als ik jou was zou ik NU naar de kruidvat rennen en 2 testen voor 5 euro kopen.

Maar ja, wie ben ik ;)

20. Eelisca

Eelisca Lid

2 feb 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidvat zit hier helaas niet om de hoek hahaha.

Deel Deze Pagina