bij mij zijn ze niet betrouwbaar.. ik krijg elke keer lichte streepjes.. zelfs terwijl ik ongi ben!! dus ik zou ze niet aanraden..
nou die extra gevoelige testen gaven heel negatief bij mij, terwijl ik toch zwanger was.... ( uit eindelijk wel mk geworden, maar toch )
Ik hou er ook niet zo van, juist omdat ze extra gevoelig zijn pikken ze naar mijn idee teveel op wat ze niet op moeten pikken waardoor je een foute uitslag krijgt, nee geef mij maar de gewone
Ben er ook geen voorstander van... ik zweer bij de testen van het kruidvat 2 voor 5 euro. Deze zijn gevoelig genoeg en betrouwbaar
Heb ze ook gebruikt, toevallig bij beide keren dat ik wel zwanger was. Maar ze waren vet nega telkens. En zweer ook bij kv 2v5. Zou pas testen op je NOD. Hier dacht ik namelijk op NOD te hebben getest, maar ei was toch wat later, en heb dus eigenlijk posi getest op 9 dpo...
Los van de betrouwbaarheid, zou ik gewoon niet testen voor je NOD. Ik snap de zenuwen hoor, heb ze zelf 18 keer gehad. Maar weet je wat het is, die zenuwen verdwijnen toch niet als je eenmaal positief test. Sterker nog... ze worden alleen maar erger! Die periode tot de eerste echo is minstens net zo spannend en zenuwachtig als het afwachten of het nu wel raak is. Zeker als je al een keer een miskraam achter de rug hebt. Als je er wat later achterkomt dat je zwanger bent, scheelt dat weer een week stress. Soms kun je beter niet weten dat er sprake is van bevruchting. Relatief vaak gaat dit rond je NOD alsnog mis. Als je niet had getest, zou je denken dat je gewoon ongesteld bent geworden. Jammer natuurlijk. Als je zo'n extra vroege positieve test hebt, is het gelijk een 'miskraam', met alle verdriet tot gevolg. En dat is nog een stuk emotioneler dan de teleurstelling van 'weer niet raak'. Waarom zou je jezelf dat aandoen?