spannend, ik ben ook benieuwd. overigens ben ik ook heel hoogzwanger afgestudeerd aan de uni, was goed te doen!
Ze heeft toch pas morgen haar echo ??? Zie haar eerdere bericht: "daana verloskundige gebeld die denkt ook zwanger en heb aanstaande dinsdag een echo om te checken of en hoe lang ik zwanger ben."
Ben ook erg benieuwd naar de afloop hiervan! By the way, hier ook hoogzwanger afgestudeerd. Je valt alleen erg op tussen de 20-ers met je dikke buik, maar ach!
@Eelisca, Ik wil je voor vandaag even heel veel sucses wensen,met de echo die je vandaag gaat krijgen. Kareltje
Haha... sorry ik lees jullie berichtjes nu pas! Ik was zo nerveus. Ik ben net geweest. Als ik zwanger ben is het nog erg pril. Ze konden nog niet zien of ik zwanger ben. Baarmoederslijmvlies 8mm dik. Echoapparatuur werkte niet goed, dus kon niet inwendig, alleen op mijn buik. Maar was geen 'ringetje' te zien (nog). Ik moet volgende week donderdag terug komen voor nogmaals een echo. Ze zij dat er wel een soort van bedje te zien was, maar dat kan neem ik aan ook voor de menstruatie. Nog even afwachten dus! UGH!!!!
Ik hoop ook voor je dat je zwanger bent! Maar gezien de negatieve verhalen over Predictor waar ook jij mee getest hebt, ben ik een beetje voorzichtig (sorry). En Kruidvattesten waren bij jou negatief. Je schrijft in je openingspost: Op 4 december had ik een stopweek van de pil, echter geen menstruatie brak door, dus ben na de stopweek weer de pil gaan slikken. Vrijdag 15 januari gestopt met de pil, weer geen menstruatie in de stopweek. Ik ben vervolgens met de pil gestopt omdat ik me al voor de stopweek 'zwanger' voelde. Tot op heden geen menstruatie. Ik heb op zowel 22 januari een test gedaan van predictor en vandaag (2 februari) weer. Op 22 januari een zeer lichte streep, nu een duidelijkere streep. (testen van kruidvat overingens testte eerder negatief). Op 2 februari had je dus een duidelijke test van die niet zo betrouwbare Predictor. Het is nu 9 februari en ik zou dan toch echt aannemen dat je dan wel iets zou moeten zien op een echo. Ook omdat je schrijft je voor de stopweek na 15 januari al zwanger te voelen. Dan zou je nu dus zo'n 3 weken overtijd zijn. Als je dus wel misschien heel pril zwanger bent zoals je schrijft, dan moet dat dus na de stopweek van 15 januari zijn gebeurd. Heb je het sindsdien ook nog veilig gedaan (met condoom, want je deed het eerst doubledutch las ik)? Vooralsnog ga ik er van uit dat die Predictor weer eens iemand voor de gek heeft gehouden. Ik weet nu al dat ik die nooit zal gaan gebruiken
dank voor de reacties. Ze zei dat als het de eerste of tweede week van januari is gebeurd het niet vreemd is als ze dit nog niet kan zien op de echo. Het was een echo op mijn buik, dus niet inwendig. Ik weet het verder niet... wanneer er volgende week niets uitkomt ga ik ervan uit dat het niet zo is en wacht dan denk ik gewoon op menstruatie. Ja hoop niet dat predictor me voor de gek heeft gehouden, zou heel goed kunnen... maar... dan nog. Ik sla zeker met pil eigenlijk nooit mijn menstruatie over. Afwachten dus...
De kruidvat test vond ik eigenlijk wat onduidelijk. Laat een negatieve lijn zien en wat punten op de verticale lijn, geen streep maar wel puntjes, dus eigenlijk vreemd lol.
Hoi,hoi, Nou we zijn weer een week verder. Hoe voel je je verder,nog niet ongi geworden? Ik wilde je even sucses wensen vandaag met de echo. Hoop voor je dat er dit keer wel wat te zien is. Laat je het weten als je meer weet.
Had wel verwacht dat je gelijk wat had laten weten na donderdag.Jammer hoor ben echt benieuwd hoe het is afgelopen. Kareltje