Snap er niks van???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aylin16, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden ik heb jullie hulp nodig!

Omdat mijn cyclus erg vreemd verloopt heb ik deze ronde en de ronde hiervoor mijn temp bijgehouden en ovulatie testen gebruikt.
    Vorige ronde werd ik 5 dagen na mijn eisprong al ongesteld.

Deze ronde dacht ik 6 dagen na mijn eiprong ongesteld te zijn geworden. Wat me wel opviel dat het veel minder was dan normaal. Iedere dag maar een heel klein beetje bloedverlies. Dit heb ik nu al 8 dagen. De laatste 3 dagen is het voornamelijk bruin/rode afscheiding 1 keer per dag. Omdat ik mijn menstruatie erg vreemd vond en allerlei vage kwaaltjes kreeg heb ik vanmorgen een zw test gedaan. Tot mijn grote verbazing gaven beide testen van Kruidvat en Matcare direct een positief resultaat:$

Mijn vraag nu hoe kan dit??? Ik zou vandaag op 14 dagen na mijn eisprong zitten.

Liefs Aylin

2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Zou het bloed niet van een innesteling kunnen zijn?

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat denk ik ook

Gefeliciteerd!

4. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Oh, wat onbeleefd ook...:)
    Natuurlijk boven alles:

Van harte gefeliciteerd !:D

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb altijd begrepen dat een innestelingsbloeding veel korter duurt en vaak alleen afscheiding is....Of heb ik het mis???

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Wat die bloeding ook was, het was geen ongesteldheid.

Ik zou wel even met de gyn/HA/verloskundige bellen, want bij zoveel dagen bloedverlies in het begin van een zwangerschap gaan bij mij alarmbellen rinkelen...

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gefeliciteerd!
    T is duidelijk, als je positief test na het bloedverlies, was het geen ongesteldheid!;)

8. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Proficiat?!?!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DUSSSSS... meid.. ikzou met je verhaal even de Verloskundige bellen.. jemig.. das rap weer.. GEFELICITEERD!!!!.. of ben je helemaal flabberguested??? (of hoe je dat ook schrijven mag..)

KNUFFIE

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ben wel verrast had het echt niet verwacht...Weet ook niet of het wel goed zit ivm het vage bloedverlies. Daar tegenover staan wel 2 duidelijke positieve testen...

Ik test over 2 dagen nog een keer..

Deel Deze Pagina