Goedemiddag dames, Allereerst een gelukkig en vruchtbaar 2016 gewenst, dat al jullie dromen mogen uitkomen! Momenteel willen wij graag voor ons eerste kindje gaan. Ik wil niet zeggen dat ik een heel onregelmatige cyclus heb maar de afgelopen cyclussen waren 33-28-37-30-32-33-34-33-31-37-34-29 Gemiddeld kom ik uit op 33 dagen 21 december was de eerste dag van mijn menstruatie. Mijn eisprong zou dus +/- 8 januari plaatsvinden. Vanaf wanneer is het nu verstandig te gaan testen? Groetjes
Hallo! Ik zou nu al beginnen..... Dan weet je zeker dat je 'm niet mist. Aangezien je kortste cyclus 28 dagen was, en je als je daar 14 dagen bij optelt uitkomt op aanstaande maandag, zou ik dat persoonlijk doen. Dan kun je het dit weekend al gezellig gaan maken
Dankjewel! Zo had ik er nog niet naar gekeken! Zal vanavond een ovulatietestje doen en die ook plaatsen hier, heb ze van test point. Hopen op een gelukkig begin van dit jaar
Leuk dat je me volgt taart1611 Dit is de test van vandaag, superlicht dus nog geen ei! Morgen weer een testje. Blijft toch leuk een test doen haha
Ik zou ook van je kortste cyclus uitgaan. Dan weet je zeker dat je niet te laat bent begonnen. En de onregelmatigheid van je cyclus valt best mee hoor kan altijd wat wisselen. Je hebt mooie cyclussen.
Mega bedankt voor je tip taart1611 In dit topic zie je m'n test van vanavond http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/605761-word-gek.html#post19363295 Groetjes!