hallo allemaal. k ben nieuw op de site dus bijdeze allemaal hallo!! ik heb meteen een vraagje. ik ben sinds kerst 2010 gestopt geweest met de pil en niet zwanger geworden helaas. dik 2 maanden geleden ben ik wegens omstandigheden weer begonnen met de pil. in de tussentijd is alles goed gekomen gelukkig en willen we ook graag daar verder gaan waar we gebleven zijn en zijn in de tussentijd weer gestopt. ik heb maar 1 strip gehad. in deze maand wel actief geweest misschien wel meer dan daarvoor. nu was ik laat ongi en heb toen voor de zekerheid een test gedaan, neg helaas. zal wel aan de pil liggen denk/dacht ik. alleen een week later ben ik nog geen 24 uur ongi geweest. en nu 2 weken later heb ik best gevoelige/pijnlijke borsten. nu ben ik al de hele week ziek met griep. hoesten en koorts tot zelfs ademnood met antibiotica sinds maandag. ik kan de gevoelige borsten en 1 dag ongi niet plaatsen bij mijn griep. aangezien ik geen griep had tijdens die ene dag vloeie. zou ik nu toch te snel getest hebben? mijn moeder heeft bij alle 3 de kinderen altijd neg testen gehad de eerste 3 maanden nu zijn de testen wel vernieuwd in de tussen tijd maar zou t kunnen? of voor de zekeheid toch nog een nieuwe test doen??? alvast bedankt groetjes bonny