ik heb vandag zwangerschap test gebruikt en die was negatief , ik moet pas zondag ongesteld worden, heb ik snel getest? wat is het beste ? doei *Edit moderator: topic verplaatst en titel in normale letters gezet*
Sowieso zou ik wachten tot na je NOD! Stel je had nu wel positief getest en toch word je zondag ongesteld. Dan heb je dus een vroege miskraam (vmk) en was je al helemaal opgewekt geweest met het wonder dat je in je hebt/had! Nee, ik persoonlijk zou lekker wachten tot dat je NOD is! Snap dat het spannend en moeilijk is, betrap mezelf er ook elke maand weer op, maar wacht wel netjes
Je kan altijd beter wachten tot de dag dat je ongesteld moet worden. Het heeft namelijk te maken met het HCG in je urine..... Te vroeg testen is eingelijk nooit goed want nu zegt de test dat het negatief is maar later kan die ook positief zijn... Nog even geduld hebben!
Ik zou inderdaad wachten tot zondag of nog beter wachten tot je overtijd bent. Mischien ben je wél zwanger, maar is er nog niet genoeg HCG aangetroffen. Ik moet trouwens wel bekennen dat ik zelf ook 2 dagen voor NOD heb getest en deze was positief. Succes!
Hoi hoi, ik ken iemand die voelde dat ze zwanger was. De testen bleven tot de 7e week negatief. Ook is ze nog 3 keer ongesteld geworden. Uiteindelijk was ze al die tijd wel gewoon zwanger. Wat ik hier mee wil zeggen: test niet te vroeg, het heeft geen zin. Bij een enkeling, die al gelijk een mega-hoeveelheid HCG aanmaakt, kan het al positief zijn, maar het beste is om echt na je NOD te wachten. Succes allemaal!
3 x ongesteld? Misschien dacht ze dat het menstrueren was, terwijl het bloedingen zijn die normaal kunnen zijn tijdens zwangerschap. Dus niet heel veel bloed met stolsels etc?
Ik heb vorige week zaterdag 3 dagen voor nod getest. Ik was misselijk en voelde me zo anders, dus hup getest. Er ontstond een licht streepje. Vervolgens een aantal dagen in spanning geleefd. Digitale van CB zei niet zwanger, maar op nod wel zwanger!
heb vandaag 1of 2 dagen voor nod getest en helaas niet zwanger.. zal m dan ook wel niet worden... denk dat ik dan gewoon ongi wordt morgen of maandag best balen...