wat denken jullie

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by margreetmv2, Dec 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. margreetmv2

Nov 12, 2008
    14
    0
    0
    jaja.. veel te vroeg weer..
    maar ik heb alvast getest.

Ik heb een clearview testje dat heel vaag is.
    dacht dat het een opdroogstreepje was en heb dus ook eentje met water gedaan (w). Die laat geen opdroogstreepje zien.

kruitvat is echter negatief..

ideeen?

2. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Op de onderste test lijkt een heel dun streepje zichtbaar....

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik zie ook op de onderste een heel dun streepje...mss nog een paar dagen wachten

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde gehad maar werd toch echt ongesteld.
    Maar ik duim voor je! wie weet!

5. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

Dec 7, 2008
    419
    0
    0
    Hmmm.. ik zie het op de onderste ook , maar zou een test als ie positief is dat streepje niet duidelijk moeten aangeven ?
    Ik heb namelijk ook wel is een test gedaan die een heel licht streepje aangaf , was alleen niet zwanger..

Maar laten we t hopen meid !
    Zou alleen nog ff een paar dagen wachten & dan gewoon weer proberen.. :D

Suc6 !

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    ff wachten meis, je bent wel erg vroeg met testen... die bovenste zijn idd negatief, de onderste tja vind m wel heeeeeel licht. Hier kun je nog geen conclusies uit trekken ben ik bang. Hoop natuurlijk wel dat het raak is voor je meis, maar zou zeker nog ff 5 dagen wachten voordta je weer test, is moeilijk dat wel!

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Op die onderste zie ik echt heel duidelijk een streepje. Wel licht, maar zeker wel duidelijk.

8. margreetmv2

Nov 12, 2008
    14
    0
    0
    aantal dagen nog een keer zo'n vaag streepje gehad.maar gisteren en vandaag niks. geen streepjes meer. kruitvat ook weer negatief...
    blijft wachten... :(

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    lieverd, 6 dagen voor je nod is echt wat vroeg, zelfs ultra gevoelige testen kunnen dan nauwelijks nog wat vastleggen, je moet dan heel veel mee hebben zitten wil er dan al voldoende hcg in je urine zitten. probeer over 6 dagen weer te testen en wat rust te vinden in het wachten, dat zou ik doen. Afwachten en hopen dat er een wondertje in de maak is. [-o< succes meis! ik weet dat wachten lastig is, maar het zijn nog maar een paar dagen! x

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Gewoon even afwachten meid dat is het enige wat je kunt doen. Mijn nod is over 3 dagen maar ga pas testen als ik overtijd ben. Het lijkt me niets om in zoveel twijfel te zitten wel of geen streep en dan misschien als nog ongi worden...Ik weet het testen is zeer verleidelijk maar zoveel stress om niets is ook niet leuk.

Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een positieve test in handen hebt meid!

Share This Page