Pril zwanger en alleen linkerkant gevoelig

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zomerbries, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Goedenmiddag,

Ik ben nu 4 weken 5 dagen zwanger, maar mijn klachten voel ik voornamelijk alleen links. het gaat dan meer om steekjes en krampjes in mijn lies. Is dit normaal dat het meer aan een kant zit? Ook mijn linkerborst is alleen gevoelig. Ben echt zo bang voor een bbm zwangerschap, maar verlies geen bloed, en heb geen pijn oid. Ik heb mijn echo over drie weken, zou ik er ook eerder een aan mogen vragen voor de zekerheid?
    Is dit normaal?

liefs een bezorgde mama in spe.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Lyness,

Je bent links wat gevoeliger aangelegd, dit is niet erg. En is geen teken voor het misgaan van de zwangerschap of een bbz.
    De steekjes in je lies zijn afkomstig van je banden en word veroorzaakt door de groeiende baarmeoder. Er is geen reden voor het eerder aanvragen van de echo. Hoe eerder de echo hoe minder je ziet.
    Nog even volhouden 3 weken is al best snel, maar wachten duurt lang! ;)

Imke

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hardstikke bedankt voor je antwoord, ben meteen een stuk geruster :D
    En ja ik weet dat over drie weken snel is, dus nog even geduld idd!
    Nog één vraagje, Ik ben met de echo bijna 8 weken, weet je wat er dan al ongeveer te zien is?
    Alvast bedankt! Liefs

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je kan dan je kindje zien maar nog niet heel goed hoofd en buikje onderscheiden. Je kan alwel goed een hartje zien kloppen! en misschien kan je ook al zien dat de armpjes en beentjes aan het ontwikkelen zijn.
    Bij 9 weken zie je dit beter en kan het ze ook zien bewegen.
    spannend hoor!

Imke

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nogmaals bedankt voor je antwoord, heb er nu al zin in :D Iets om naar uit te kijken. En echt top dat je dit voor ons doet hoor! :thumup: \:D/

Deel Deze Pagina