Zwangerschapstest, nu met foto... Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloemblaadje, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemblaadje

    Bloemblaadje Actief lid

    2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nou het bruine verlies is ingeruild voor rood verlies... Dus ben bang dat ik ongesteld aan het worden ben/ al ben. :'( :'(

    Ik snap er NIKS van! :(
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel soms (eigenlijk best vaak maar merken we het vaak niet) gaat er heel vroeg in de zwangerschap iets verkeerd.
    Daarom is heel vroeg testen eigenlijk ook af te raden. Zonder die vage streepjes had je er w.s. niks van gemerkt...nu is de teleurstelling des te groter.
    Er heeft w.s. wel iets ingenesteld gezeten...heel kort.
    Veel sterkte.
    Elmo
     
  3. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik zal misschien kippig zijn maar ik zie helemaal geen streep, ook geen licht streepje :oops:
     
  4. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    He BB,

    dat had ik de maand voordat ik zwanger werd ook: week overtijd. Knap balen vond ik dat, maar het was wel een teken dat ik in ieder geval zwanger kon worden, :)

    Maarrehm, dit klinkt dus niet goed, maar wacht het nog even af. Soms stopt de bloeding ook weer snel, soms zet het door. Afwachten dus nog maar :( Sterkte!
     
  5. Sam0110

    Sam0110 Fanatiek lid

    6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik denk toch dat ik blind aan het worden ben want ik zie daar geen streep staan?

    Bij mij was de test onmiddelijk donkere lijn, en toen was ik 5 dagen overtijd.
    Enfin, iedereen is natuurlijk anders.

    Ik heb vorige week een heel klein beetje bruinverlies gehad, de dokter zei dat het oud bloed van de innesteling was en zolang ik geen krampen had en geen rood bloed, ik niet ongerust moest zijn.
    Heb dat 3 dagen gehad.
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    Nou je kan beter inderdaad wachten met testen tot je een week overtijd bent, maar zover ik weet kan er nooit een streepje komen als je niet zwanger bent,of de test klopt niet, er zijn vaker vrouwen die rood bloed verliezen ik had zelf ook een dag bruinverlies maar dit was dus ook van het innestelen maar zolang je geen krampen krijgt is het volgens mij goed.
    Heb je al een verloskundige want dan zou ik die opbellen en dan mag je normaal gesproken voor een echo komen.

    Succes.....
     
  7. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    ..ik ook niet! en zo wel, is hij zo licht dat hij misschien gewoon voorgedrukt is?

    Hoop voor jou natuurlijk dat je wel gewoon zwanger bent! Succes ;)
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hoe gaat ie nu?
     
  9. Bloemblaadje

    Bloemblaadje Actief lid

    2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Helaas, ongesteld..... :( :( :(
    Ik weet dat ik zwanger ben geweest. Heb vier testen gedaand ie allemaal positief waren! En voorgedrukte streepjes bestaan niet.

    Daarbij ben ik altijd regelmatig geweest..... Ik weet het gewoon zeker dat ik het ben geweest, maar helaas mocht het deze maand niet zo zijn.
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Sterkte meid, doe ik deze dicht.
    Elmo
     

Deel Deze Pagina