Een duidelijke streep te zien De lichtval is wel net op beide anders waardoor ik het lastig vind om de oploop te beoordelen. Wat vaak wordt gezegd is dat de oploop duidelijker waar te nemen is, wanneer er een dat tussen de testen zit
Het gaat er vooral om hoeveel dagen na eisprong je zit. NOD kan voor sommige 10 dagen na ei zijn en voor iemand anders 14. Ook maakt het nog uit wanneer de innesteling geweest is
Dankjewel ^_^ Oke en hoe weet ik dat? ^_^ Heb op 6 mei een VMK gehad 3 dagen gebloed. Op 20 mei had ik een positieve ovulatietest. En nu d
20 mei pos ovu test is eisprong binnen 48 uur dus uiterlijk 22 mei. Dan is 23 mei 1 dpo. Vandaag zit je dan 12 dpo. Kan ook 13 dpo zijn als je eisprong op 21 mei is geweest. Innesteling weet je vaak niet. Maar na de innesteling heb je pas na 2 a 3 dagen een positieve test omdat het hcg dan pas hoog genoeg is om waar te nemen. Jou testen passen heel mooi bij 12 /13 dpo
YES! Vandaag wel bloed laten prikken. Maandag hoor ik de uitslag. 11 juni eerste echo vanwege een VMK vorige maand. Hoop zo dat dit goed gaat en dit niet allemaal van mijn vorige zwangerschap nog je? Zou dat kunnen? Maar dan hadden mijn testen niet opgelopen?