Goedemorgen dames, Afgelopen zaterdag was mijn nod (cyclus 27 dagen). Mijn cyclus is normaal erg regelmatig (heel af en toe 28 dagen) en normaal heb ik vanaf een paar dagen voor nod wat bruinverlies. Nu dus helemaal niks. Op dag 12 en dag 19/20 van deze cyclus heb ik wat bloedverlies (beetje rood slijm) gehad, ook nooit eerder gehad. Maar goed, sinds zaterdag elke ochtend testje gedaan en allemaal negatief... Gisteren wel wat ongesteldheidsbuikpijn, dus ik dacht, daar komt het! Maar niks dus... Iemand ervaring hiermee?
sommige vrouwen testen pas positief als ze een week overtijd zijn.. afwachten dus.. zelf heb ik bij allebei de keren dat ik zwanger was ook steeds het gevoel van ongikrampen gehad, maar was/ben wel zwanger! k hoop voor je dat je alsnog een positieve test hebt straks! suc6!
@ Melanie: al meer dan 1.5 jaar! Dus ontpillen kan het niet zijn (hoop ik ) @Rapunzeltje: I know, afwachten.. Heb inderdaad ook gelezen dat sommige vrouwen pas laat postief testen. Maar wachten is zooo vervelend
haha!! ik weet helemaal wat je bedoeld!! en het is ook absoluut niet wat je wilt horen.. ik werd er zelf altijd boos om als iemand zei dat ik moest wachten..! na twee en half jaar wil je niet meer wachten.. wat voor test heb je gedaan? anders eventueel zo'n vroege/gevoelige zwangerschapstest halen?
Heb Kv5 gedaan, test ik eigenlijk altijd mee. En als die positief is, een CB digital. Oh maar jij hebt wel heel lang moeten wachten... Maar nu zwanger zo te zien? super hoor, gefeliciteerd!!
dankjewel! ik heb zeker erg lang moeten wachten, maar ben inderdaad eindelijk zwanger! wel superonzeker dat het weer fout zal gaan..:s sinds vandaag erg last van mn onderrug, en zo begon 2mnd terug mn vmk ook.. de kv5 zijn wel goeie testen.. hoop dat je snel positief test..