kruidvat 2 voor 5 streepje na 10 minuten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mammie2, Aug 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie2

mammie2 Lid

Aug 11, 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen en vanavond een test gedaan van kruidvat 2 voor 5 euro.
    Nu kwam er echt een heel licht tuurstreepje bij allebei na 10 minuten.
    Als ik de test kantelde, zag ik een heel licht roze 2e steepje
    Kan het een indrooglijntje zijn?.
    Nooit gehad van kruidvat en dit maakt me onzeker en een heel klein beetje voorzichtig blij...

2. sharonchayenne

Jul 2, 2014
    56
    3
    8
    heb je er ook een foto van? volgens mij moet je bij de kv 2v5 de streep binnen 5 minuten aflezen maar dat weet ik niet meer zeker ik heb ze zelf nooit gebruikt

3. mammie2

mammie2 Lid

Aug 11, 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan kijken of het lukt aangezien de kwaliteit van de foto's achteruitgaan door het uploaden

Attached Files:

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Ik had het ook toen ik zwanger bleek. Na 5 min. was er nog geen streepje te zien en na ca. 10 min. zag ik ineens een heel vaag streepje toen ik hem kantelde. Ik was toen wel zwanger. De testen daarna kwam het streepje steeds sneller tevoorschijn. En ik testte eind van de middag beter dan in de ochtend.

5. sharonchayenne

Jul 2, 2014
    56
    3
    8
    ik denk wel dat ik in de verte iets zie, wanneer ga je weer testen? hopen dat ze mooi gaan oplopen!! ik testte eind middag vaak ook beter

6. huclau

huclau Lid

Feb 3, 2015
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie wel iets. Heb hetzelfde gehad met deze test en was toch echt zwanger. Hoor dd laatste tijd vaker dat de kruidvat testen tegenwoordig iets langer nodig hebben.

Spannend, hopelijk over 2 dagen een duidelijke test!

7. born2bme

born2bme Fanatiek lid

Aug 3, 2015
    1,406
    287
    83
    bij mij hadden de kv testen ook langere tijd nodig om op te drogen en het streepje werd dus ook later (beter) zichtbaar. bij mij was 2e streepje wel al zichtbaar binnen 5 minuten maar tot 10 minuten werd hij wel nog duidelijker.

8. mammie2

mammie2 Lid

Aug 11, 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil morgenochtend weer testen, alleen weet ik niet of het dan al te snel is.
    Ik hoop dus ook dat ze gaan oplopen in kleur.
    Vind het zo spannend ! ! !

9. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Hier helaas 2 maanden zulke (en nog duidelijkere) streepjes gehad maar dat was helaas toen niet raak. Hopelijk gaan ze bij jou duidelijk oplopen!

10. sharonchayenne

Jul 2, 2014
    56
    3
    8

spannend is het zeker!! succes morgen met testen:)

11. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Dit soort streepjes heb ik helaas wel vaker gehad bij kruidvat 2v5, zegt niet perse iets over jouw situatie natuurlijk.

Ik hoop dat ze oplopen :) Snel weer testen :p

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    En nog n tekstje gedaan?

13. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Testen die niet binnen 5 minuten een streepje geven moet je als negatief beschouwen. Het is wel zo idd dat ze iets donkerder worden na de afleestijd maar eigenlijk moet je hier niet naar kijken! Ik ben er van overtuigd dat veel meiden zeggen dat hij vals positief aangeeft maar hij altijd al negatief was omdat ze hem niet binnen de tijd aflezen, het staat niet voor niets in de beschrijving! Gewoon nog een testje wagen over 2 dagen en dan hopelijk een streepje binnen de afleestijd!

14. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ik heb maandelijks streepjes op deze testen en helaas niet zwanger. Ik heb onlangs nog een foto gepost ervan maar ben toch ongesteld geworden.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat je testje wel positief is en je gwn zwanger bent!

15. mammie2

mammie2 Lid

Aug 11, 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer een test gedaan en met 4 min zag ik heel licht een streepje... na 7 min was die nog duidelijker. Nu zelfs zonder te kantelen zichtbaarder

Attached Files:

16. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Ik zie inderdaad iets! Hopen op een plakker!

17. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,165
    59
    48
    Ik zie hem ook! Spannend :)

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Ik heb zulk soort streepjes al maanden achter elkaar en ben nog steeds niet zwanger. Ik zou de nieuwe predictor early eens proberen, die kun je 6 dagen voor NOS doen en is veel gevoeliger dan de Kruidvat. Ook is de kwaliteit van de Kruidvat ernstig achteruit gegaan waardoor ik ze niet meer vertrouw..

19. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Tsja op basis van de ervaring bij mijn dochter van 2 jaar terug zou ik zeggen dat je zwanger bent. Maar op basis van ervaringen vorige rondes twijfel ik daar ernstig aan. Heb duidelijker strepen gehad waarna ik ongesteld ben geworden. Op welke dag zit je?

20. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Exact wat ik bedoelde. Sinds n paar maanden heb ik ook constant dit soort streepjes gezien. Nu had ik deze maand met een andere test wel duidelijke testen. Mijn vertrouwen in Kruidvat 2v5 is ook achteruit gegaan.

hxlde likes this.

Share This Page