Uiterst gevoelige van zwanger&kids en de clearblue (zowel de plustest als de digitale). Testte met deze 2 al superduidelijk terwijl KV toen een inimini vaag streepje gaf.
Kruidvat 2v5 heeft het bij mij prima aangegeven op nod. Clearblue indicator de dag erna ook! Ik blijf er bij dat je op je nod moet testen en niet er voor! Het blijft onzeker en vaag voor je nod. Ik begrijp dat geduld moeilijk is, geloof me ik heb me ook heel erg in moeten houden! Maar de teleurstelling is gewoon zo groot als je e er n vaag streepje hebt voor je nod en het blijkt niets of niet op te lopen. Doe jezelf een lol en test pas op je nod!
kv2v5 had bij mij op cd 26 (vermoedelijk 12dpo) een duidelijke streep! Clearblue met weekindicator liet het bij mij de eerste keer afweten (na 2 slopende minuten met de zandloper een leeg scherm gekregen), toen ingeruild en op cd 35 een mooie 3+ zien verschijnen!
de clearblue met wekenindicator is de enige die bij mij altijd heel accuraat de juiste uitslag gaf.. gevoelig; al paar dagen voor nod positief maar ook snel weer negatief bij -helaas- een vroege miskraam, waar de andere testen nog tweede streepjes gaven