Nog erg onwerkelijk...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door MoJo1986, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Aanstaande zaterdag/zondag is mijn Nod... Wilde eigenlijk niet eerder testen, zondag pas want zaterdagavond vieren we mijn verjaardag (zondag jarig) en wilde dan nog een wijntje drinken!
    Vanmorgen toch de stoute schoenen aangetrokken en jawel hoor, een heel vaag streepje! Nog een test gedaan, al duidelijker! Toen de cb gedaan, zwanger en toen de cb met weekindicator gedaan, zwanger 1-2!!! Kan het nog helemaal niet geloven en zit te shaken hier!! Het is zo welkom!!
    Nu wachten tot vriendlief thuis komt van zijn werk... Duurt nog lang!! Heb hem al gevraagd eerder naar huis te komen omdat ik een cadeautje voor hem heb gekocht! (Slabber; papa's lieveling en slofjes 50% papa 50% mama)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      45 KB
      Weergaven:
      1
  2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

3. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Gefeliciteerd! Ik ben precies even ver als jij en had gister mijn eerste positieve test! Gek gevoel he! Ik wacht nog wel even met de echte blijdschap omdat het nog zo ver voor NOD is, maar de strepen lopen hier al op, dus heb wel goede moed!

Geniet van je zwangerschap! Lijkt me een heel mooi verjaardagskado ;)

4. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Zus9,
    Wat leuk dat we precies even ver zijn!!
    Ja, ik ben mega blij maar ik hou ook in mijn achterhoofd dat er nog heel veel kan gebeuren! (Al moet je daar niet van uit gaan..)
    Voel jij je ook zo vreemd? Ik heb het gevoel dat iedereen het kan zien aan me, wat natuurlijk niet kan! Maar heb de laatste tijd een erg opgezette buik, dus zie mensen soms naar mijn buik kijken! Hoop dat ik me nu nog een tijdje stil kan houden!

5. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    En jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!!

6. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Gefeliciteerd!

7. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Hoe reageerde je vriend op de cadeautjes? En de zwangerschap natuurlijk!

8. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt dames!
    Ja hij reageerde heel leuk!! Wilde direct naar de winkel cadeautje voor zijn ouders kopen en het gaan vertellen! (Zij wisten dat we bezig waren!)
    Hij kan het alleen nog niet bevatten... Is nog heel onwerkelijk en dat begrijp ik ook wel! Voor mij is het dat al maar ik voel toch echt steekjes, hoofdpijn etc, hij voelt helemaal niets! Dus het echt enthousiasme moet nog komen!

9. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoe was dat bij jullie mannen?

10. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Die van mij durft nog niet zo goed blij te zijn voordat in elk geval de NOD voorbij is. Bange poeperd is het :p Maar hij is uiteraard wel superblij! Zijn broer heeft in februari een dochtertje gekregen en daar is hij ook helemaal gek mee! :)

Ik voel nog bijna helemaal niks, haha! Daarom moet ik zelf af en toe ook weer even naar de testen kijken om mezelf eraan te herinneren dat het echt zo is! :D

Mijn clear blue test met wekenindicator bewaar ik nog tot zondag of maandag denk ik. Stiekem hoop ik dat er dan al 2-3 weken op staat! ;)

11. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ja, ik zal zelf ook heel blij zijn als de nod voorbij is!! Dan wordt het "echter"! Huisarts bellen, vk bellen, mvm bellen etc! Nu al zin in!!

Mijn vriend begint het langzamerhand wel te beseffen! Zei vanmorgen heel lief; goedemorgen mama, goedemorgen kleintje!! Smelt smelt!! Legt ook steeds al zijn hand op mijn buik alsof ik hoogzwanger ben!

12. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd iedereen! !
    Vandaag heb ik mijn test gedaan 2 dagen voor nod.
    Omdat ik in eerste instantie dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden. Maar ook a.s. zaterdag een feestje heb dacht ik je weet maar nooit..
    Dus getest weggelopen om wat te pakken, want ik dacht toch wordt niks..
    kom ik 2 min later terug staan er 2 dikke strepen..
    Helemaal blij natuurlijk haha
    Vriend was gelukkig om 9 uur al thuis van werk dus die ook helemaal blij

13. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Aahh wat ontzettend lief van je vriend Mojo!

14. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oohh gefeliciteerd Tika86!! Gaan we ook bijna gelijk op!! :)

15. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja, Mojo leuk ik zag het aan je banner!
    Kunnen we af en toe beetje vergelijken:)

Zoo leuk haha, kan niet stoppen met lachen vandaag:D
    Mijn buik is op dit moment beetje opgezet denk darmen? en de hele tijd zo'n menstruatie achtig gevoel die krampjes en steekjes.
    Ik probeer me er niet druk om te maken omdat ik had gelezen dat het er bij hoort:)

Dus hoop het ook nog even verborgen te houden.
    Behalve voor de oma's en onze zussen die mogen het wel weten:D

16. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde probleem, echt al een opgezette buik. Dit zijn de darmen, maar kan deze buik echt bijna niet verbergen en mijn broeken zitten strak! Wilde het tegen de rest eigenlijk pas met 10-12 weken vertellen maar weet niet of ik het buikje tot die tijd kan verbergen...

17. Melgje

Melgje Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Mijn ventje kan ook nog niet echt blij zijn, ik trouwens ook niet. Wij hebben over twee weken een echo en ik ben dan 8 weken en een paar dagen zwanger, maar ik weet dat de kans op een miskraam nog hoog is voor de 12 weken dus ik denk dat ik na de 12 weken pas kan genieten en echt blij kan zijn. Ik merk dat ik dat nog tegen hou bij mezelf.

Maar als jij dat wel kan dan zeg ik, lekker genieten!!!!!!!!!!

18. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18

Gefeliciteerd iedereen!
    Melgje, ik herken het heel erg! Durf ook nog niet te genieten maar denk wel dat we dat moeten doen want we zijn immers zwanger :)

19. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Wat leuk, gefeliciteerd!

Jij hebt je verjaardagscadeautje dus al ;)

Ook gefeliciteerd met je verjaardag alvast

20. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh heeeel gaaf!! Snap goed dat je 't niet kunt geloven, eindelijk zeg!!.. haha! stiekum getest zonder je vriend LOL! Deedk voorheen ook altijd, maar deze keer heeft mijn vriend de testdatum vrij gepakt

Deel Deze Pagina