Nou... ik zit 1 dag voor nod en kon de verleiding van de action testen niet weerstaan. Met dit tot gevolg. Ik zie een licht streepje , maar volgens mij te ver naar links! Ow en het is niet grijs maar roze! Rrr waarom deed ik dat nu toch
Pff wat frustrerend zeg! Ik zie ook een streepje maar idd te veel naar links. Heb je niet nog een test? Dan zou ik er nog 1 doen
Ik zie ook een streepje maar idd erg ver naar links. Weet niet of je deze als goede test kan beschouwen.
De controlestreep staat ook te ver naar links dus het klopt wel hoor. Hebben alle acrion testen. Ook de ovu testen Gefeliciteerd
Ik zie geen streepje,alleen schaduw.maar als de controle streep ook naar links staat,staat de teststreep ook naar links.dan zit het stripje er gewoon niet recht in.
Positief!!! Breek hem maar eens open dan kunje t nog beter zien...action testten zijn niet voor niks zo cheap he teststaafjes zitten vaak scheef, maar ze zijn wel super betrouwbaar!!! Gefeliciteerd dus
Haha nu ga ik nog meer twijfelen heb m weggegooid omdat ik gek ervan werd Morgen ff een nieuwe doen, hoor niet veel goede verhalen over de testen dus beschouw m nog als negatief. Vind het sowieso erg licht. Bij Mijn 2 Zoontjes Testte Ik 9 dpo Al Licht Positief. Had me nog zo voorgenomen om nu gewoon rustig af te wachten...maar zelfs bij een derde lukt dat niet haha Thnx dames
Ik durf je toch voorzichtig te feliciteren... Ik zie een streepje. En aangezien beide strepen naar links staan. Morgen hopelijk duidelijkheid voor jezelf!!
Ik zeg positief!! Idd allebei zitten ver naar links dus ligt aan het stripje. Action is wel vrij ongevoelig, dus dat je wat later positief test dan met andere testen kan zeker. Ik ga je volgen maar ik ben er vrij zeker van
Hoop dat de test morgen duidelijker is...maar heb wel buikpijn dus kan ook zijn dat ik morgen ongi wordt maar dan heb ik wel duidelijkheid! Duimen dan maar
Positief hoor! Idd beide streepjes staan te ver naar links, dus dat klopt wel dat ie daar moet staan! Gefeliciteerd!
Ik ook eens zo'n streepje gehad en toen leek het van de schaduw van de hoes te komen. Zou idd nog een test doen en evt de hoes los maken en dan kijken.
Net wat ze zeggen: beiden streepjes staan te ver naar links en dan staat ie goed zeg maar. Ik zie ook een streepje! Heb je al opnieuw getest? Spannend hoor.
Ik zie het streepje, maar heb zelf regelmatig streepjes op die testen gehad terwijl andere testen wit bleven.. Ben benieuwd naar je nieuwe test!!