Testen blijven licht

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kadootjem, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kadootjem

Kadootjem Lid

11 mei 2013
    7
    0
    1
    Hallo,

Afgelopen woensdag had ik mijn nod. Sinds maandag verschillende testen (action, kruidvat, predictor, clear blue) geprobeerd. Allen gaven een lichte streep. Vandaag dacht ik of het moet nu donkerder zijn of omowit. En weer een licht streepje! Word er zo onzeker van! Heeft iemand anders dit ook gehad?

Groetjes

2. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Hoi, ik heb dit ook gehad, strepen werden ietsje donkerder maar eigenlijk nauwelijks verschil steeds. Helaas is dit bij mij niet goed afgelopen, maar je hoort ook van meiden die gewoon wat langzamer hcg aanmaken dus dat kan bij jou misschien ook zo zijn. Hoop van harte voor je dat dat laatste het geval is bij jou!

3. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot 1,5 week na nod tuurtestjes gehad, uuteindelijk een clearblue digital gekocht en die gaf zwanger 1-2 weken

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik had dat ook.... Tussendoor wel nog getest, maar het verschil van de test van zondag en zaterdag was nihil. Hj werd steeds lichter en het is toen ook fout gegaan. Midden in de week, op woensdag middag, gaf de digi mel zwanger 1-2 aan, maar aam de streepjestesten zag ik dat het fout ging.

Deel Deze Pagina