Gewoon een nieuwsgierigaagje zijn

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ZoWelkom84, Feb 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Ik ben totaal niet nieuwsgierig of meelevend ofzo

Maar als er hier een topic geopend wordt met (vage) oplopende testen volg ik dat topic (nog net niet per email ) maar dan zit ik bijna te wachten op de climax wat wellicht (de laatste)test aangeeft zegt de persoon in kwestie: ik heb niet getest, ik wacht toch nog even.. ik zet nog net niet mijn wekker ervoor of er in de ochtend getest is en om te kijken hoe die eruit ziet (totaal niet nieuwsgierig of meelevend) en dan geen test...
    potdorie had zo gehoopt op een test en let wel: met goede afloop uiteraard!! Maar och wat vind ik dat irritant Haha

Even voor dat iemand zich aangevallen voelt.. iedereen bepaalt uiteraard zelf of die wel of niet test hè, laat dat duidelijk zijn (voordat ik compleet aangevallen word) maar god wat hoop ik dan toch op positief bericht! En snap uiteraard ook dat iemand misschien wel test maar het lekker voor zichzelf wilt houden! Maar ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig en leef oprecht mee!

Ben bang dat ik toch aangevallen ga worden maar bedoel uit uiteraard niet slecht

RoxannaG, Bioluun, LizzyLynn and 13 others like this.
  2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,043
    17,011
    113
    Haha heel herkenbaar hoor :p
    Ik vind het ontzettend leuk om mee te turen en om mooie, oplopende testjes te zien. Kan me ook oprecht blij maken voor iemand of juist meeleven als het toch misgaat (of als het testje toch negatief blijkt te zijn).

Maar bovenal heb ik ontzettend bewondering voor de dames die inderdaad keurig netjes dágen tot na NOD kunnen wachten, netjes om de dag testen (of zelfs maar 1 testje doen) of zich op het laatste moment inhouden en toch niet testen. Ik wou dat ik had gekund :p Had een hoop frustratie bespaard.
    Oh well, Kruidvat was vast erg blij met mij en mijn testdrang:roflmao:

3. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik leef ook altijd erg mee en ben ook altijd zo benieuwd. Soms vind ik het zelf leuk als ik het begin van het topic gemist heb zodat ik dan in 1 ruk door kan lezen naar de 'climax'. ;)

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Hahahaha nou idd dat mee turen en dan oplopende testjes zien.. Ik ben er dol op :) Maar als het misgaat vind ik het ook oprecht erg voor die persoon!
    Ik kocht altijd drie doosjes testen bij de kruidvat. Die verkoopster zal wel gedacht hebben steeds.. Komt ze weer :p
    Ik kon ook geen dag overslaan hoor, sliep er slecht door door de spanning haha te erg gewoon ;)

Jaaa dan kan je in alle bladzijdes in 1 keer doorlezen of je bent bijna op het eind en dan lees je: ik heb niet getest ik wacht het toch maar even af........................... GRRRR hahaha
    (ik zet het weer neer, ieder zijn goed recht uiteraard!!)

Oceanna and Amelie like this.
  5. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

Feb 16, 2016
    1,511
    1,053
    113
    Zierikzee
    Hahaha, echt hè! Vreselijk gewoon! Dan lees je bijna een compleet boek weg om tot de conclusie te komen dat er geen conclusie is! Tooeehoooeeeeeee.

Ik moet elke dag dan ook gewoon testen hè. Liefst nog 2 keer ooko_O:rolleyes:. Ben echt een dikke gympie daarin. Sponsor van Kruidvat :roflmao::roflmao::roflmao:

Sado, Amelie and ZoWelkom84 like this.
  6. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    Je moet jezelf toch een beetje bezig houden in die wacht weken. :rolleyes:

ZoWelkom84 likes this.
  7. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

Feb 19, 2016
    741
    233
    43
    Yesss heerlijk dit topic . We willen gewoon oplopende testen zien, want het is zooo bijzonder om op een testje te zien dat er zo iets moois in je aan het groeien is!

Op naar heel veel mooie oplopende testen

Bioluun and ZoWelkom84 like this.
  8. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    hahahaha echt he :roflmao::roflmao: Gelukkig ben ik niet de enige dus :thumup::roflmao:
    Als ik getest had kon ik niet wachten om de volgende dag weer te 'mogen' testen.. Dan een hele rij aan testen onder elkaar fotograferen..
    Gaat geen dag voorbij dat ik niet ging testen! En paar dagen na de NOD ging ik 1 of 2 keer in de week testen en dan ook nog met CB met weken teller of die op 3+ bleef staan tot de eerste vroege echo.. Daarna wellicht nog 1 of 2 maar dan pas stopte ik... AH tas vol testen gebruikt van kruidvat :p

AKOEKKOEK likes this.
  9. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Hahahaha ik ben echt niet de enige die dit had :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

AKOEKKOEK likes this.
  10. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

Feb 16, 2016
    1,511
    1,053
    113
    Zierikzee
    Hahahahaha dit indd! Geweldig!
    Met de zwangerschap van Stein heb ik er 24 gedaan!:D:roflmao::D:roflmao::D:roflmao::D:roflmao:

11. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    Haha dat is wel erg hoor! :roflmao:

Ik heb bij mijn dochter 4 dagen voor NOD getest en toen elke dag en op NOD een CB digitaal met wekenindicator, daarna niet meer. Alleen die van Moeders voor Moeders dan. :rolleyes:

Maar goed, vorige maand veel te vroeg gaan testen en toen voor €30 aan testen gedaan en allemaal negatief. Dus deze maand wacht ik netjes wat langer. Maar als ik een tuur heb beloof ik plechtig elke dag te posten.:p

AKOEKKOEK, ZoWelkom84 and Sado like this.
  12. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,043
    17,011
    113
    Braaf :D:roflmao:

Amelie likes this.
  13. joepy

joepy Fanatiek lid

Oct 12, 2017
    1,443
    952
    113
    Female
    Hier ook iemand die lijkt wel alles in de gaten wil houden hoopt dat sommigen mensen die ik vaker heb langs zie komen een topic openen met goed nieuws :)

ZoWelkom84 and Oceanna like this.
  14. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    Hier ook iemand die graag meekijkt en op de goede afloop hoopt (nou ja eigenlijk oploop in dit geval):D
    Ik zit nog net niet mee te huilen als het dan toch nog verkeerd gaat.:oops:

Bij mijn dochter maar 2 keer getest eerste keer zag ik geen streepje binnen de aflees tijd. S middags de test laten zien aan beste vriend, die was mee op vakantie, een knal roze streep. Uhm wat?! Gelijk een nieuwe gehaald bij de ah was enige dat open was (zondag) volgende ochtend weer getest knalroze binnen de tijd. Ik en mijn man uitgebreid gevierd om 5.30 beste vriend was daar doorheen geslapen. (In een caravan)

Bij mijn zoon wel veel getest en uiteindelijk een streepje op de verjaardag van mijn man. Zijn dag kon niet meer stuk:D

ZoWelkom84 likes this.
  15. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

Jun 8, 2013
    4,365
    4,422
    113
    Female
    Oh gelukkig.
    Dacht dat ik de enige was o_O:D

ZoWelkom84 likes this.
  16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Daar ga ik je ook aan houden

17. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Oh jeej! Wat heb ik nu weer gezegd. :p

18. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Nee echt niet dus met ons zijn er nog meer meiden die blijkbaar heel nieuwsgierig zijn en meeleven

19. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Dat gaat de kruidvat leeg kopen worden

20. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    Haha nou ik heb nog 4 testen liggen en heb me voorgenomen om er niet meer bij te halen deze ronde. Maar ja, je weet maar nooit hè. :D

Share This Page