Wel blij te mogen zeggen dat ik weer een korte cyclus heb. Vanochtend naar toilet geweest en veel vruchtbare slijm gespot..daarna gelijk getest en positief? of kan het nog donkerder. Gister was het streepje nog super licht dus ik denk dat vandaag vrichtbare fase begint ? Ook had ik gister pijn tijdens de seks dus misschien sinds gister al de vrichtbare periode van start gegaan.
Hij kan nog donkerder. Deze is dus nog negatief Vruchtbaarslijm kan je tot 5 dagen voir je ei verliezen overigens Ik zou vanavond rond 22 uur nog ff testen en dan morgen rond 11 uur nog een keertje
Test van vanochtend hij word weer lichter. Wie weet wat dit inhoud heb ik gister nacht mijn piek gehad? En wat betekend het eigenlijk precies, binnen nu en 48 u een eisprong ?
Ik denk dat je je piek gisteren gehad hebt. Dat zou betekenen dat je uiterlijk morgen je eisprong hebt. En maak het gezellig
Oke dames erg bedankt! We hebben gister nacht t nog gezellig gemaakt...en denk vanavond weer als hij niet te moe is haha of anders morgen ochtend
@RoGiJuLi @megamutsje @MoM8910 Sorry voor het lastig vallen maar zouden jullie weer een kijkje kunnen nemen...kan het zijn dat mijn piek vandaag is ?