Heee allemaal, ik doe al een paar dagen testjes. Vanochtend de meeste linkse test gedaan. Ook een clearblue omdat ik duidelijk een streepje zie. Alleen clearblue geeft negatief aan… wat denken jullie?!??
Hmmm de cb met indicator is vaak wel erg gevoelig. Ik vind de strepen op je dipsticks ook allemaal grijs ipv roze Ik zou van negatief uitgaan. Van welke data zijn alle testen?
Ik zou je willen adviseren om evt met een ander merk te gaan testen. Evt vandaag al als je dan van tevoren een paar uur niet drinkt. Mocht je dan een streepje zien, weet je dat er iets gaande is. Hopelijk is het je hcg die nog moet oplopen!!
Dus je test al 5 dagen? Dan zou ik wel een positief tesultaat op de cb hebben verwacht. Mocht je eisprong pas op 4 sept zijn geweest (eisptong bloeding) test je ook nog eens te vroeg. Ik zou het even een dag of 3 laten gaan en dan nog eens testen. Mocht er nu hcg zitten, dan gaat een cb test het dan zeker aangeven.
Weet u toevallig hoelang een test geldig blijft? Mijne was eerst negatief met testen en later toen ik weer keek positief
Meestal heeft een test een doorloop tijd van 5 a 10 min. Daarna aflezen kan valspositieve uitslagen geven. P.s. je zit in het topic van iemand anders