Predictor express grijs lijntje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BMZ, 26 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Hi,

Heeft iemand ervaringen met een heel licht lijntje bij de Predictor express? Ik kan de kleur niet goed zien, maar hij zat er wel meteen. Hij is iets donkerder opgedroogd nu (test is van vanmorgen). Iemand dit ook gehad? Is dit dan een vals lijntje? Ik kan wel een foto toevoegen maar zelfs ik zie het op de foto al slecht, laat staan met de slechte kwaliteit als ik hem upload. :(

2. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Hier is een foto van de test nu

Bijgevoegde bestanden:

3. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Nog een foto

Bijgevoegde bestanden:

4. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Ik zie inderdaad wel wat op je test. Moet zeggen dat ik het bij die hele lichte streepjes (ook in het echt) onmogelijk vind om te bepalen of het nou grijs of roze is. Het enige wat je ziet is een verkleuring.

De enige manier om er achter te komen of het een hCG-lijntje is, is door morgen of overmorgen weer te testen en hopen dat er dan oploop is! Spannend!

BMZ vindt dit leuk.
  5. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Mijn ervaring met de predictor testen is dat zo'n lijntje als dat wel degelijk een positieve test was.
    Maar inderdaad, de enige manier om het zeker te weten is te testen voor oploop. :D

6. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

In februari had je ook een licht streepje, hoe was dat afgelopen @BMZ ? Heb je nu nog opnieuw getest? Ik zie hem trouwens niet.

7. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Net een action gedaan (normale) en weer een tuurstreep, word er gek van. Ga er maar vanuit dat het niks is en anders zie ik het woensdag wel op nod

Milou94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina