Lieve meiden, Ja waarom post ik dit bericht? De titel zegt het al, beetje troost, maar ook herkening, hoop. Mijn verhaal die ik grag wil delen met jullie, Van 16 aug tm 22 aug bijna positive ovu testen gehad zie evt. Mijn bericht onder helpie. Op 23 aug een knal ovu test en 22 ook nog positive test daarna niet meer doorgetest. Ik ga ervan uit dat za of zondag mijn eissprong is geweest. De laatste maanden had ik na mn eissprong extreem zere bobbies, deze cyclus helemaal niet wel sinds 3 dagen volleer gevoel in mmn borsten en sinds vandaag wel iets gevoeligge borsten. Zaterdag ochtend werd ik wakker van een velle steek re onder in mn buik, en maanddag, dinsdag, woensdag wit plakkerig afscheiding. Nu na de 11 ronde weet ik dat je lichaam jevoor degek kan houden....maar toch gezonde hoop! Nu kon ik me vanmiddag niet meer houden en heb ik een test gedaan van de action maar helaas hij bleef wit, had een uur daarvoor wel een glas water en koffie gedronken Maar ik heb de hoop voor deze maand wel op gegeven... zo, n naar verdrietig gevoel Zijn er nog meer meiden die tips voor mij hebben? In iedergeval bedankt voor het lezen van mijn bericht!
Elke cyclus is anders dus de ene keer wel hele pijnlijke borsten en de andere keer niet. Wanneer is je NOD? Ben je niet gewoon wat vroeg met testen?
A.s. zondag? Dan ben je nu nog wat te vroeg met testen. Als je zwanger bent moet je hcg hormoon omhoog. Bij te weinig hormonen blijft hij wit. Bij niet zwanger natuurlijk ook. Nog even geduld. Mijn schoonzus heeft pas 4 dagen na haar NOD een goede test in handen gehad. Alleen dat wachten is niet altijd even leuk. Helemaal niet als je al even bezig bent. Succes!!
Ik snap je bericht! Ik ben al bijna een week overtijd en al drie negatieve testen in handen gehad. Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was, maar helaas Ben nu ook zo verdrietig! Had het zo gehoopt!!
Bedankt meiden voor jullie berichtjes, Fijn om dit te delen met jullie en herkenning! Xxxmischelle pff een week overtij wat zit jij in een lastige en spannende situtie! Weet je wel wanneer je je eissprong is ggeweest? Sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Ik was 2.5week overtijd. Had ook echt het gevoel dat ik zwanger was. Testen waren negatief. Helaas, op vakantie in fuertaventura werd ik ongesteld.. En overal zie je gezinnetjes, zwangere vrouwen. Bah, na 11rondes wil ik ook zo graag!
het is het beste om pas 1 dag na je nod te testen. voor de nod kan het zijn dat het vals positief aangeeft of nog negatief maar dat je wel zwanger bent maar nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt. soms is je cyclus ook ineens langer dan de andere keer. 1 dag na je nod testen, en als je nog niet ongesteld wordt 2 dagen erna weer. maar heel veel meiden hebben last van testdrang hahaha wachten is ook zo moelijk veel succes zondag met testen
Lief nieuwjaar een hele dikke knuffel voor jou! het is wel een echte oefening in geduld zo. Ik herken het zoeken naar informatie, of iets van houvast waar je uit kunt afleiden of het nu misschien wel raak is. Ik hoop het voor je!
ik herken t wel maar probeer t los te laten ik had in begin ook steeds giga pijnlijke borsten en toen opeens langere cyclus en geen pijn en ja ik wist t zeker ik was zwanger dus niet nu na 2 jaar weet ik dat je lichaam elke keer anders reageert inmiddels heb ik t los gelaten laat ik t op zijn beloop anders heb je geen leven meer ga je wel na de gyn voor onderzoek nu je jaar bezig bent??
Nee weet dat niet precies, dus ik moet gewoon geduldig afwachten op mn menstruatie, dan kunnen we weer naar de volgende ronde! Moeilijk pfff haha
Ik had 1 dag na mijn nod pas een heel licht positieve test en 4 dagen voor nod nog witter dan wit. Dat jij nu negatief test wil echt helemaal niets zeggen. Wacht nog even een paar dagen af. (Al kan ik me voorstellen dat je hoop vervlogen is en dat je je k... voelt)
Lieve meiden super bedankt voor de lieve bemoedige woorden en de tips! En idd ik moet geoon afwachten.... Ik moet er echt een weg in vinden om het graag willen weten los te laten. Tuurlijk weet ik ook wel dat jullie niet helderziende zijn al zou dat wel makkelijk zijn hihi. Maar fijn is het om zo te kletsen met elkaar doet me echt goed. Nu ga ik afwachten en heel klein beetje hoop hebben.....