Zit nog niet zo lang hier op het forum en nadat ik me voor het eerst bij de NOD-lijst had aangemeld, deze ronde (4e) zwanger!! Had een aantal dagen voor NOD een heel licht streepje, was helemaal in de wolken maar mijn mag geloofde het nog niet zo. Dat was overigens met middag-urine. Twee dagen later (gisterochtend) opnieuw getest en nu toch echt een duidelijke streep! Nog wel lichter dan de controlestreep, maar wel echt duidelijk! Nu dus helemaal in de wolken, en ook wel een beetje nerveus want het is ons eerste kindje. Zou alles goedgaan? Maandag bel ik de verloskundige om me aan te melden!! Zo superspannend! Heb al wel een dikke week klachten, ontzettend veel lage rugpijn, af en toe een dag hoofdpijn, een soort van zuurbal in mijn maag (zo voelt het) maar ik verwelkom de kwaaltjes met open armen! Is toch een soort bevestiging
Van harte!! We hebben een groepje met meiden die begin aug zijn uitgerekend! Volgens mij staan we bij de bevallingslijst tussen de zwanger groepen. Misschien tot daar?