Onzekerheid

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Blloempje, Apr 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blloempje

Blloempje Actief lid

Apr 2, 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik weet niet of dit in de juiste pijler staat.
    Ik weet dat het wachten is maar ik vind het al fijn het even van me af te schrijven :D

Ik had de 31ste mijn nod. Tot op heden niets en ik heb gisteren zelf een zst gedaan. Hier zag ik iets vaags in en heb het ding gedemonteerd. Nu was het testlijntje aan de bovenkant verkleurd. (zie foto).

Toevallig had ik die middag een afspraak met de gyn en heb het daar meteen voorgelegd. Hier ook meteen een test (urine) gehad en deze was negatief. Nu verwachtte hij niets meer van omdat zijn mening was dat dit nu al aantoonbaar had moeten zijn in mijn urine. Hierna is ook gewoon een uitstrijkje gedaan.

Ik heb de afgelopen twee weken vage klachten gehad (veel witverlies, menstruatieachtige krampen).

Zou het nog kunnen of is het gewoon wachten op mijn ongesteldheid :D

2. mamabenn

mamabenn Actief lid

Feb 16, 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    moeilijk .... miss toch nog ff een ander testje proberen ?
    kv 2v5 of cb

3. Blloempje

Blloempje Actief lid

Apr 2, 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een test liggen (action merk btw) deze ga ik als er nog geen ongi is morgenochtend doen. :D

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Haha had hem nu al gedaan denk ik.. Ik kan mezelf dan niet bedwingen! Erg knap als je kan wachten met testen.. Hoop voor je op een positieve test!

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Bij mijn zoontje had ik pas 5 dagen na mijn nod een positieve test, dus mijn ervaring zegt dat het zeker nog wel kan.

6. Blloempje

Blloempje Actief lid

Apr 2, 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ja na het gesprek met de gyn was ik ook wel heel teleurgesteld, vooral ivm de klachten die ik had. Hij zei dat het wel mogelijk was een zwangerschap maar dat deze dan afgebroken zou worden omdat meer als de helft van de zwangerschappen eindigen in een vroege miskraam en dat veel vrouwen dat niet eens merken.

Maar ben al aan het spitten hier en als ik dan lees dat er na een tijd nog steeds positief wordt getest krijg ik wel weer hoop :D Ook omdat ik nog niets merk dat er een menstruatie aan zit te komen.

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Nou ik heb hier toch echt een gezonde dreumes van 20 maanden rondlopen hoor, en dat met een positieve test pas 5 dagen na nod. Dus wat je gyn zegt klopt niet helemaal. Want ik ken er genoeg die pas een aantal dagen na hun nod positief testten, en die hebben allemaal een gezond kindje op de wereld gezet

8. Blloempje

Blloempje Actief lid

Apr 2, 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    :D Ik krijg weer een beetje de kriebels nu haha.

Morgenochtend maar weer testen dan!

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Ik had bij mijn tweede op 4 juni een negatieve test en op 8 juni positief.. Dus het kan idd

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ik zie geen streepje, hoe lang ben je al aan het proberen? Kan niet echt wat afleiden van je banner.

11. Blloempje

Blloempje Actief lid

Apr 2, 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Eerste ronde ;)

12. Blloempje

Blloempje Actief lid

Apr 2, 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Nou eigenlijk de tweede vorige maand op de helft besloten er voor te gaan.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Al lang gestopt met de pil?
    Ben je regelmatig ongesteld?

14. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    En hoe was je cyclus hiervoor? Gebruikte je anticonceptie?

15. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Zeg nooit nooit, maar ik denk eerlijk gezegd dat je beter rekening kunt houden met een menstruatie. En wat je gyn zegt qua misgaan klopt wel, bevruchtingen lukken vaak wel, maar dan gaat de celdeling voor NOD mis en ga je alsnog vloeien. Terwijl je dan wel zwanger was...

16. Blloempje

Blloempje Actief lid

Apr 2, 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hmm oke,

Ik ga straks kv testen halen en vanmiddag nog maar eentje er tegen aan doen :D Ik laat het jullie weten.

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Meid, ik wil niet bot doen, maar je schrijft dat het je eerste ronde is. Zou je niet gewoon eerst een half jaartje het op zijn beloop laten en de natuur zijn werk laten doen? Je hebt, als het niet 1,2,3 lukt, straks nog genoeg tijd om vroeg te testen, teleurgesteld te zijn, je te fixeren op symptomen etc.
    Gemiddeld doet een vrouw er een jaar over om zwanger te raken. Het wordt een lang eerste jaar voor jou als je nu al zo bewust er mee bezig bent...

Heel veel succes en wijsheid toegewenst!

18. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ben het hier wel enigszins mee eens, ik begon pas met ovulatietestjes etc na bijna een jaar proberen, als ik eerder was begonnen had ik intussen gek geworden denk ik.. Wij zijn nu al 2.5 jaar aan het proberen.
    Als je nog geen menstruatie hebt gehad kun je ook in principe volgens mij niet weten wanneer je nod is?

19. Blloempje

Blloempje Actief lid

Apr 2, 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Nou ik lees het al weer, je mag hier duidelijk alleen nieuwschierig zijn als je langer bezig bent. Wie heeft het hier over ovulatietesten? Ik weet mijn cyclus omdat ik geen pil heb geslikt, dat kan ook nog dames, dus ja ik weet wanneer mijn menstruatie moet komen en dat is er nu nog steeds niet en voel me hondsberoerd.

Mocht ik over een half jaar nog niet zwanger zijn kom ik gezelig meekletsen hier op het forum oke?

20. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,143
    0
    0
    Ik denk dat het niet zo wordt bedoeld. Naar mijn mening willen ze je juist een hoop leed en spanning besparen. Sommige komen hier gewoon met teveel hoop en goede moed om meteen zwanger te raken maar in werkelijkheid gaat er hier ongeveer een jaar overheen.

Maar ik snap dat het voor jou nu lullig over komt. Niet druk over maken joh. Lekker doen zoals je zelf wilt.

Ik was ook vanaf mijn allereerste ronde hier aanwezig allicht niet zo actief en zo erg er mee bezig in het begin, maar het is natuurlijk onzin dat je pas recht van spreken hebt na een paar maanden!

Share This Page