Onduidelijke KV test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by bozoe, Jul 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben 22 jaar en er is bij mij Endometriose geconstateerd. Sindsdien heb ik ineens een grote kinderwens, wat ik eerst nooit had. Raar zit het menselijk brein eigenlijk in elkaar.

Mijn vriend en ik hebben de dagen voor en na mijn eisprong seksueel contact gehad.

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan van de Kruidvat 2 voor 5. In eerste instantie was deze negatief. Echter na een half uur verscheen er een lichtroze streep. Vanochtend wederom een test gedaan en hierbij hetzelfde verhaal.

Ik lees erg veel over indrooglijntjes maar ik weet niet of dit een indrooglijn is. Vandaar jullie hulp gevraagd :)

Ik heb over drie dagen mijn NOD, dus ik weet dat ik erg vroeg ben met testen. Echter ben ik momenteel onder behandeling in het ziekenhuis voor Endometriose. Vandaar dat het voor mij van belang is dat ik het op tijd weet. Ik ben dus benieuwd wat jullie van deze test vinden..

Attached Files:

2. bieniwini

bieniwini Actief lid

Apr 3, 2014
    207
    0
    0
    Zolang het geen grijs indroogstreepje is mag je deze al als n voorzichtige positieve test beschouwe. Zo'n streepje had ik ook,daarna deed ik n clearblue met indicator en stond er zwanger 1-2! voorzichtig gefeliciteerd!

3. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Bedankt voor je reactie.. Het streepje is inderdaad niet grijs maar heel lichtroze. Helaas was die vanochtend ook lichtroze, dus het is niet echt gestegen maar ik houd nog (voorzichtig) hoop.. Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik demk dat je test niet mooi is doorgelopen...de streep is ook meer in een bochtje, meen ik te zien...

Ik zou er eens wat druppels water op doen, net zoals je de urine erin doet. Dan trekt alles weer eens goed door en dan vermoed ik ook je rode waasje;)

He je die andere test ook nog? Maak daar ook eens een foto van;)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie het streepje duidelijk!
    Gefeliciteerd!:D

6. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Ik heb de andere test helaas niet meer.. De lijn lijkt inderdaad op de foto scheef maar dat is niet het geval.

Echter verlies ik net op de wc druppels helderrood bloed. Ik kan er dus vanuit gaan dat de test negatief was :(

7. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    hopelijk is het innestelbloed, ik vond je test ook aardig positief..
    even afwachten maar wel heel spannend!

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

9. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Bedankt voor alle lieve reacties. Normaal gesproken begint het bloeden bij mij altijd met oud bloed maar het was nu echt helderrood bijna roze en maar een paar druppels. Ik heb een inlegkruisje ingedaan maar het bloeden komt nog niet echt door.. Kan je drie dagen voor je NOD pas een innestelingsbloeding krijgen?

10. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Ja hoor een late innesteling kan zeker!
    Hopelijk geen ms bij jou!!!
    Succes en ik duim

11. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Ik vind em er positief uitzien hoor, vooral ook omdat je zegt dat dit de tweede test is.
    Het bloed hoeft niets te zijn, kan ook gewoon van een adertje zijn die gesprongen is oid. Ik duim voor je!

12. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Ik heb de huisarts gebeld om de situatie even te bespreken in verband met de behandeling voor Endometriose. Ik kon langskomen voor een bloedtest om het zeker te weten. Ik kan vanmiddag om half 5 bellen voor de uitslag. Stel dat de innesteling pas vandaag is, kunnen ze het dan wel al aan mijn bloedwaarden zien?

Sorry voor de vele vragen. Het stormt in mn hoofd op dit moment haha.

13. Witnie

Witnie Actief lid

Aug 14, 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat het allemaal duizelt. Ik heb geen verstand van bloedtesten maar succes en sterke met wachten!

14. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Sterkte! Als de test al (licht) posi aangeeft, zal de bloedtest jou zeker meer duidelijkheid geven! Ik houd dit topic in de gaten, spannend en hopelijk snel goed nieuws!

15. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Dat je pas vandaag wat bloed verliest wil niet zeggen dat vandaag pas je innesteling is. Die heb je waarschijnlijk een dag of 3/6 na je eisprong al gehad... Komt wel vaker voor een beetje bloedverlies na de tijd..
    Succes, en hopelijk positief nieuws van de bloeduitslagen!

16. AnnieF

AnnieF Actief lid

Sep 7, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meid...ik vond je test ook positief, dus dan moet het zeker uit je bloed te halen zijn!
    Goed dat je meteen gebeld hebt en ook vandaag nog terecht kunt. Ik duim voor je dat het bloed verder geen betekenis heeft, en je lekker kunt gaan genieten van de zwangerschap!

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Dat is spannend! Hopelijk krijg je meer duidelijkheid vandaag! De test zag er in ieder geval positief uit hoor, dat is echt geen vals positieve test!

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja de bloedtest kan je duidelijkheid geven vandaag...

Fijn dat je mocht komen zeg en al zo snel de uitslag krijgt!

19. Kim008

Kim008 Actief lid

May 28, 2014
    271
    12
    18
    Female
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik duim voor je,hou ons op de hoogte!:D

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Hij lijkt best al positief. Ik hoop het zo voor je!!

Share This Page