Hey lieve meiden. Ik ben zwanger! Nog heel pril maar het komt beetje bij beetje binnen. 25-12 had ik mijn eerste menstruatie dag en 5-1 was mijn inseminatie. Ik had vorige week dinsdag avond een clearblue die 1-2 aangaf en zondag gaf hij al 2-3 weken aan. Alle websites zeggen met berekening wat anders maar ik kom zelf uit op 4+3, zou dat kunnen kloppen? Daarna was ik benieuwd of ik dan de 3+ nu ook wel aantik Is dat dan niet heel snel met zo’n termijn?
Kan prima hoor! Hier ook een redelijk hoog hcg en een goede zwangerschap (van een eenling). Het is maar een indicatie.
5-1 2 wkn zwanger. Vandaag dus 20 dpo en dus 4+6 weken zwanger. Op 17-1 was je 3+5 wkn tijdens de 1e test en afgelopen zondag was je 4+3 wkn De cb geeft dus telkens netjes exact je termijn aan Gefeliciteerd!!
Ik snap er echt niets meer van. Als ik op websites invul hoever ik ben dan kom ik op 4+2 of 4+3 Ik moet daar dan invullen 25-12 ongesteld en een cyclus van gemiddeld 27 dagen. Ook alle apps geven korter aan En dankjewel
Je moet uitgaan van de datum van je eisprong. Jouw ovulatietest was positief op 4 januari, dan ging RoGiJuLi uit van eisprong op 5 januari. Dat maakt 5 januari 2 weken. 5 + 14 = 19 januari 4 weken zwanger. Vandaag, 25 januari, dus 4+6. Je hebt je eisprong dus relatief vroeg in je cyclus gehad.
Het was een lange weg voor jullie (handtekening), maar nu met de donor dus wel snel raak. Gefeliciteerd! Hopelijk mag je een fijne zwangerschap hebben.
Jaa zeker! Het is mega onwerkelijk dat dit ineens zo snel is gegaan dus hoop er snel van te kunnen genieten! Dankjewel
Ik heb vanmorgen de cb gedaan wil zo graag die 3+ halen maar toch nog 2-3. Moet ik me dan zorgen maken..
Nee hoor. Het is een indicatie, geen wetenschap Er is best kans dat je met middagurine wel de 3+ raakt omdat in je ochtendurine vaak veel afvalstoffen zitten die hcg kunnen maskeren.
Nee probeer ik me ook aan vast te houden maar toch geeft het zo’n goed gevoel als je dat ziet. Ik denk dat ik hem zondag gewoon nog eens doe. Dit was mijn action test gister
Prima trsten hoor. Persoonlijk zou ik stopen met testen. Meer zwanger zal je niet worden en het kan vaak alleen maar onzekerheid brengen als het niet toont wat je graag zou willen, wat dan helemaal onterecht zal zijn. Helaas heb ik dat vaak genoeg gezien. Mijn advies is stoppen en dus ook niet de cb doen en op die wolk gaan zitten en genieten.
Ik had net toch mijn 2e urine opgevangen. Die was dus zeker 2x donkerder dan vanmorgen en nu is zelfs de test streep van mijn sensitest donkerder dan de controle lijn
Ik zou echt gaan stoppen. Je gaat anders dadelijk het hookeffect krijgen en dar weer de zenuwen van krijgen.