1e ronde ovulatie testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by janet34, May 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janet34

janet34 Lid

May 23, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op mijn eerste zwangerschap hebben we 6 jaar moeten wachten. Nu zijn we al een tijdje bezig voor een 2e kindje.deze ronde zijn we gestart met ovulatietesten. Maar ik zie het even niet meer. Is de piek nou al geweest of moet die nog komen. De ene keer is hij licht dan weer donkerder maar voor mijn gevoel nog niet een knaltest. hopelijk heeft iemand van jullie advies

gr Janet

Attached Files:

2. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

Jan 27, 2012
    961
    0
    0
    Hm nog niet echt een knaltest maar is moeilijk te zien op een foto! En sorry heb er niet veel verstand van ;)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vind ze helaas allemaal negatief. Nog even doortesten meid :)

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik heb precies hetzelfde! maar dan van cd 8 t/m 16 (vandaag).. contstant LH maar geen knaller! Hopelijk komt hij voor ons nog! hoeveelste ronde is dit voor je? ik blijf hier meelezen.. :)

XxX

5. janet34

janet34 Lid

May 23, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is de eerste ronde met ovulatietesten maar zijn alweer een jaartje onderweg. Wat ik echt lastig vind met die ovu testen: de ene keer zie je een hele duidelijke streep de volgende dag weer minder enz. Hopelijk voor jou ook gauw een knaltest

Share This Page