Ja! Wat lief dat je er naar vraagt! Vanochtend toch nog maar weer eens een predictor. Wat denk je er van?
Haha ja misschien toch wel? Ik durf het nog niet te geloven... zo’n gevoel van: “dit soort dingen overkomen mij niet.”
Ik wist het... ik last de reactie va de digitale en dacht nou er komt vast 1... en er zijn erg veel die twijfelen aanvaar verhaal
Meiden ik verlies hier en daar soms nog steeds beetje bloed. Vaak bruin, maar na het vrijen of grote boodschap wel tikje roder. Is dit zorgelijk?
Ik denk eerder dat dit komt van je iets beter doorbloedde baarmoedermond.. en dat hoop ik natuurlijk ook voor je!
Ik had (en heb) het ook nog steeds. Wel een kloppend hartje gezien en werd inderdaad gestoken op een beter doorbloede baarmoedermond. Zo lang je geen krampen hebt is het vaak niet zorgelijk. Zo spannend, die eerste weken!
Mooie oplopende zwangerschapstesten hoor ik geloof niet dat dit van de eisprong komt. Maar echt van de zwangerschap! Gefeliciteerd
Nou meiden ben net terug uit het ziekenhuis. Gynaecoloog kon niks zien of vinden. Niks in de baarmoeder, niks er buiten. Niet eens echt verdikt slijmvlies. “Niet dun maar ook niet dik met dit termijn”. En met het bloedverlies denkt hij toch eerder aan een vroege miskraam. Heb bloed geprikt en belt me vanmiddag over de uitslag. Ik ben in de war en nog onzekerder geworden. Het is maar weer eens afwachten...
Het lijkt mij heel logisch dat er nog niets te zien is, aan je testen te zien zit je hooguit op 12-14 dpo, dan is t eitje echt net ingenesteld en is er nog geen vruchtzakje zichtbaar. Ik zou zeker niet uitgaan van een miskraam nog. En het bloedverlies dat je hebt, is dat gelijk aan dat van een menstruatie ongeveer? In dat geval kan t inderdaad om een vroege miskraam/ chemische zwangerschap gaan , maar een echo op deze termijn zegt nog niet zoveel
Nee ik had ook niet verwacht wat te zien. Maar hij wel geloof ik. Hij moet ons ook alle mogelijke scenario’s kenbaar maken. Dus of gezonde zwangerschap een buitenbaarmoederlijke of een vroege miskraam. Dus ik snap het wel, maar mijn gevoel zei even heel wat anders Hij vroeg ook: heb je maar 1x getest? Dus ik had gezegd dat ik elke dag heb getest en de streepjes toch steeds tikkeltje donkerder worden. Toen zei hij: Hmm ik zie niks, maar de testen zeggen toch dat er iets aan de hand is. Laten we bloedprikken. Nee staat totaal niet gelijk aan menstruatie, maar hij zat behoorlijk met die inwendige echo stok te duwen. Dus er zat wat bloed op z’n stokje Ja ik heb geen idee hoeveel dpo ik zou moeten zijn überhaupt, ik heb er niet opgelet of niet in de gaten gehad tot de test.