heb je dan altijd een positieve ovulatietest of kan deze ook negatief zijn bij zwangerschap? (dus totaal geen streepje)
Het lh-streepje reageert ook op hcg, dus bij een positieve zwangerschapstest verwacht je in ieder geval een tweede streepje op de ovulatietest (het streepje hoeft nog niet zo dik te zijn als het controlestreepje). En de hoeveelheid LH kan zo laag zijn, dat je niet altijd een tweede streepje hoeft te hebben.
Bij zwangerschap zal er altijd wel een tweede streepje verschijnen, omdat het hcg hormoon erg veel lijkt op het lh hormoon
Ik heb de 19e het vruchtje van 6.3 weken verloren. En de 25e een ovutestje gedaan ivm hcg hormoon en ik had een duidelijk streepje.. maar wel lichter als het controle streepje... hij herkende dus idd wel het hcg hormoon (Predictor) Groetjes Cynthia
Nou niet bij iedereen,ik heb ook genoeg ovu-testjes waar in de verste verte geen 2e streep te bekennen is!
Het is hier boven al gezegt, LH is altijd in je urine maar in dus danige concentratie dat er geen streepje komt.