Hoi dames, Mijn banner klopt... Maar nu had ik bij mijn dochtertje een positieve test met 3 weken.. Hij was vrij duidelijk en in de middag getest. Gisteravond dacht ik ineens, ik heb testjes genoeg, laat ik eens een testje doen. Ik weet dat het onverstandig is om zo vroeg te testen, maar kon het niet laten.. En ik heb genoeg testjes in huis De test is gisteravond gedaan om 18.00 uur En nu denk ik in de verste verte een heel licht roze streepje te zien? Zien jullie hem ook??
ik ook niet....maar kan ook helemaal niet. Je eitje is misschien niet eesn ingenesteld nu. Bij je dochter had je waarschijnlijk een vroeg ei?
Ik weet het, het slaat helemaal nergens op om zo te vroeg te testen !! Maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb
Gelukkig, ik ben dus niet echt gek aan het worden als 2 anderen hem ook al zien.. haha! Dacht eerst dat vandaag over een week mijn NOD zou zijn, maar zag nu dat het pas morgen over een week is. Ik ben dus echt heel erg vroeg haha! Bij mijn dochtertje had ik geen vroeg ei, maar een hele onregelmatige cyclus. Uiteindelijk met de berekening met een echo, bleek dat ik met 3 weken een positieve test had.
Ik zie wel een vage lijn in de gewone en in het negatief. Alleen moet ik dan wel mijn laptop kantelen, succes. Ik denk dat als je over een paar dagen weer test je een duidelijker streep ziet.
Bedankt voor de negatief, zelfs daar zie ik hem heeeeeeeeeel licht op haha! Maar in het "normaal" wel duidelijker haha! Wat doe ik mezelf toch weer aan... zucht haha!!!!!