ik heb deze zwangerschapstest gebruikt en dacht niks te zien gister, nu pak ik hem vandaag erbij en zie wel een tweede streepje staan, heel licht. Maar wel dezelfde kleur als de controlestreep. Ik weet je dat je dan eigenlijk het niet meer mag aflezen, maar zou ik dan nu toch zwanger kunnen zijn ? Het is denk ik geen indrooglijntje want het was een donker gekleurde streep. Heeft iemand ervaring met deze tests en zijn ze vaak vals positief ? Ik weet het even niet meer...... Zal sowieso morgen nogmaals testen en proberen een foto te maken van de test van vandaag. Liefs, Einad
Hallo, Nou ik heb een paar foto's gemaakt, het is helaas geen duidelijke kwaliteit maar ik hoop dat jullie er wat op kunnen zien en hoop ook dat het geen indrooglijntjes zijn hoewel ik er maar wel vanuit ga...
Hey meid, Je mag echt niet een dag later nog waarde hechten aan de uitkomst van de test. Helaas morgen dan nog maar een andere proberen. Je bent trouwens ook wel erg vroeg met testen als je NOD pas over vier dagen is. Waarom wacht je niet nog vier dagen en test je dan nog een keertje? Succes meid, ik duim voor je. Liefs
Hoi Bright, Nou ik heb nu al getest omdat ik mijn cyclus niet precies weet, de ene keer netjes 28 dagen en dan weer langer dus vandaar. Ik weet ook dat je er geen waarde aan mag hechten, maar vond het wel raar dat er nu opeens wel streepjes op staan, dit heb ik met eerdere negatieve testen nooit gehad.. Heb jij daar wel ervaring mee ? Ik ga dr ook maar vanuit dat ik snel ongi zal worden, al hoop je natuurlijk altijd dat het niet zo is. Groetjes, Einad
Dat zijn geen indrooglijntjes als je wilt kun je het omhulsel verwijderen (harde gedeelte en dan zie je enkel de streepjes staan (is ietsje duidelijker). Heb er nog een test in huis? Anders voor zekerheid voor jezelf over 2/3 dagen nogeens met ochtendurine testen. Succes
bedankt voor je reactie Nadinneke. kunnen het ook geen indrooglijntjes zijn die zich hebben vermengd met de kleurstof ? ik heb wel testen in huis en denk dat ik morgen of vrijdag nogmaals een test doen. mocht ik zwanger zijn dat moet er dan duidelijk wat te zien zijn lijkt mij.
Zo'n duidelijk ROZE tot PAARSe streep krijg je niet met indrogen ,echt niet! Ben benieuwd ,zou mooi zijn !
Ja ik hoop het eigenlijk ook heel erg, ben al een hele tijd bezig. We wachten af en krijg ik geen duidelijkheid van de testen vraag ik wel om een bloedtest bij de ha.
waarom doe je geen andere test, als het streepje zó donker is, ik had allang nog een ander merk test gedaan. je moet nog 4 dagen tot je nod, je krijgt echt wel duidelijkheid met testen hoor. je bent echt al lang bezig, duimen !
einad, toen ik zwanger was van mijn dochter (nu 17 mnd oud) was er eerst geen streep op mijn test te zien. Ik heb hem weggegooid. S'middags keek ik in de prullenbak en zag een 2de streep. Dacht dus eerst ook dat de test niet meer geldig was, maar dus wel! Ik ben meteen anar apotheek gegaan en heb een nieuwe test gedaan, die was meteen positief! Ik denk dus dat ie positief is van jou! Ben benieuwd naar je test morgen/ overmorgen! Groetjes
Heb in 2 rondes 2 keer met sensitest midstreams dat ze eerst niet eens een controlestreep gaven. En na een uur ofzo stond er ineens ook 2 streepjes. Die waren bij mij gewoon vals, ben gewoon ongesteld geworden. En een had ik op een tijdstip getest dat ik nog niet eens zwanger kon zijn, omdat net mijn eisprong was geweest. Heb ook namelijk daarna nog getest met nog een van sensitest en nog andere testen en die gaven dan weer gelijk negatief aan. Dus ik hoef die zooi niet meer.
Meis, Morgenvroeg anders nog een keer testen, maar dan met een andere test. Bijv die van de kruidvat, 2 voor 4,99 Liefs
Vandaag ben ik een dag overtijd... Nu had ik vrijdag wel getest met een kruidvat test, maar daar was geen rechte streep op te ziem maar een streep met een boogje, lekker makkelijk :s Morgen of dinsdag nog maar een test wagen!
Ik ga de test nu in mijn album zetten, in het echt zie je het wel veel duidelijker. Ook heb ik even de bovenkant eraf gehaald. Dit ronde streepje stind er nog binnen de tijd en ook in het testvlak (dus niet tegen de rand aan ofzo) , ik vind het maar raar :s
volgens mij is ie niet positief. het test streepje moet dicht bij het c streepje zitten. Zie mijn foto's. Als het goed is heb je nog 1 zo/n test. Morgen vroeg weer testen! spannend... liefs
Ja eigenlijk verwacht ik ook niet dat hij positief is, ik heb er inderdaad nog een. En zal die dan morgen of overmorgen maar gaan uitvoeren. Bedankt voor het meekijken in indergeval. Liefs
Hij staat er idd ver vanaf maar het is wel een duidelijke roze streep. Maak nog eens een foto maar dan compleet met omhulsel, denk dat je dan beter ziet of ie er te ver vanaf staat.