Ik test altijd met kruidvat testen 2 voor 5 euro, alleen de laatste tijd wordt ik helemaal gek van die dingen! Het lijkt wel alsof ik elke test een soort van licht (heel licht) streepje zie of dat m'n ogen mij in de maling nemen. Alle testen hiervan lijk je wel iets te zien als je zou willen...hebben jullie dat ook? Voorheen dacht ik altijd dat ze echt omo wit waren als ze negatief waren, nu twijfel ik... Nu heb ik zaterdagmiddag getest, zondag ochtend en dinsdag. Op die van dinsdag was na vijf minuten weer niets/zo heel misschien vaag iets te zien. Ik heb de testen laten liggen en geen idee waarom, maar nu keek ik op die test van dinsdag en zie ik wel een lichtroze streep staan. Nu vroeg ik me af, heeft de kruidvat vaak nog een indrooglijn of wat dan ook? Bij mijn vorige zwangerschappen waren ze gewoon wit als ik testen en verscheen er nooit een vaag lijntje. Ervaringen?? Ik wordt er een beetje gek van. Ik probeer nu te wachten om dan misschien toch maar morgen of zaterdag nog een keer te testen. Alleen het is elke keer alleen maar frustrerend, dus had me al voorgenomen niet meer te testen, maar nu ik dat vage streepje zie op de test van dinsdag, twijfel ik weer. Oke, heel verhaal...maar goed...help?!
Ik werk op het lab in een ziekenhuis en heb nog zwangerschapstesten liggen die we eerder altijd deden. (nu doen we exclusief bloedtesten dus die testen waren over) Die waren vorige cyclus omowit, dus ik die 2v5 ophalen van de kruidvat omdat die qua gevoeligheid beter moet zijn. Elke keer buiten de tijd een roze streepje dus naar mijn mening indrogers.. Ik werd er echt onzeker van. Ik ben uiteindelijk toch ongesteld geworden dus hier doe ik ze niet meer... Vond dat heel vervelend... PS dit is mijn persoonlijke ervaring, andere dames zijn wel tevreden over 2v5 test... Succes verder... Liefs