Vandaag weer getest. Streepje is precies wat lichter? :s nog iemand dit voorgehad? Ik heb gisteravond wel heel harde krampen gehad of zou ik gewoon morgen nog eens testen? Heb gelezen dat HCG elke 2 dagen verdubbeld..
In het begin kan je hcg nog een beetje schommelen. Je test morgen zou wel duidelijker moeten zijn dan die van gister. Dus ik zou morgen nog een testje doen. Mijn testen op 12 en 13 dpo leken ook erg op elkaar. Op 15dpo was het streepje veeel duidelijker.
Nogmaals een test gedaan, streep is opnieuw duidelijk alvast donkerder dan gisteren Morgen is mijn verwachte NOD, ik ga dan een CB doen Ik blijf wel van die ongikrampjes hebben, maar dit blijkt normaal te zijn heb ik gelezen. Toch nog even spannend afwachten en volgende week maandag naar de huisarts
HCG schommelt NIET. Zo werkt het niet met hCG. In een gezonde zwangerschap verdubbelt hCG zich elke 48-72u. Volgt het dat ritme niet, dan is dat reden tot zorg. Wat wel kan zorgen voor lichtere streepjes: - minder geconcentreerde urine - een vanishing twin (dus twee vruchtjes, waarvan eentje het niet redt) - een verschil in kleurstof tussen de testen En omdat die verdubbeling van hCG elke 48-72u een feit moet zijn, is het raadzaam om om de dag te testen ipv elke dag. Alsmede te zorgen voor ongeveer gelijkelijk geconcentreerde urine. @TS fijn dat je streep vandaag donkerder was.
Voor de geinteresseerden: vandaag mijn vermoedelijke NOD. CB digital geeft 2-3 weken aan blijft toch leuk!