Hoi dames, Ik gebruik nu sinds 24 december Progynova. Ik weet weer precies waarom ik destijds gestopt ben met de pil... Oh... heerlijk, die hoofdpijn! Maar nu mijn vraag: eergisteren en vandaag heb ik ineens wat bloedverlies. Het komt en gaat. Heel vreemd. Nu las ik in de bijsluiter dat je last van doorbraakbloedingen kunt krijgen, maar zo snel al? En kan het geen kwaad? Jullie weten er vast meer over dan ik. Het is onze eerste cryo-behandeling, dus ook allemaal weer nieuw en spannend. Groetjes, Josien
Hier ook Progynova-gebruikster maar geen ervaring met doorbraakbloedingen. Als het in de bijsluiter staat dat het kan, kan het dus....vanaf wanneer melden ze er vast niet bij. Progynova hoort volgens mij ook snel te werken + dat je 2 per dag neemt en er niet te veel tijdsverschil in mag zitten... Maandag even bellen! Succes Josien!
Thanks meid... ik had de vraag ook ff gepost op het forum van de IVF-artsen. Kreeg net al een reactie terug dat het vaker voorkomt. Ze checken het maandag tijdens de echo maar ik moest me er maar geen zorgen om maken. Liefs, Josien
Hier ook momenteel een progynova gebruikster sinds 27-12. Ik 'voel' mijn baarmoeder zo goed, maar dan wel op een drukkend en haast vervelend gevoel dan...... Ook gaat het zo nu en dan gepaard met wat hoofdpijn, en wat last van mijn maag. (vol gevoel en soms misselijk...) Nee, echt happy voel ik mezelf er niet bij... liefs
Ik herken het Esser... stom hè, van de medicijnen rondom de ICSI's heb ik steeds geen last gehad, maar nu echt de hele dag barstende koppijn. Vroeger had ik dat met de pil ook, dus op zich is het niets nieuws. Maar ja... wel vervelend. Wanneer mag jij komen voor een echo? Liefs, Josien
Ook herkenning ja Josien..... Van het stimuleren e.d. voor de 1e poging geen centje pijn. Gewoon geen noemenswaardige klachten! Maar nu.....zo bizar.... Voel me echt ook gewoon niet happy. Ik heb a.s. donderdag om 08.35u. de controle echo in 't ZH. Ben benieuwd..... Ik ga zeker deze klachten die ik nu heb wel benoemen. Wanneer heb jij je echo? Voor ons is het de eerste cryo poging. Jullie toch ook? Hoeveel mooie eskimootjes hebben jullie (nog)? liefs
Het is voor ons inderdaad ook de eerste keer. Wij hebben twee eskimootjes in de diepvries liggen die voortkomen uit onze tweede ICSI-behandeling. Ze zitten saampjes op een rietje, dus worden ook allebei tegelijkertijd ontdooid. Ik hoop dat dat maar goed gaat. Ik ben steeds bang dat het niet lukt. Dat lijkt me vreselijk. Maar ja, je hebt het niet in de hand. Ik zie dat jullie nog zes eskimootjes hebben! Wauw! Hoeveel laten jullie er terugplaatsen als alles goed gaat? Ik ben heel benieuwd hoe het er nu van binnen uit ziet (af en toe zou je zelf wel even een kijkje willen nemen). Ik mag maandag om 11.20 uur komen. Als alles goed is (gek genoeg denk ik dat dat nog niet meteen zal zijn, maar we zien wel), dan ontdooien ze de eskimootjes en heb ik donderdag de terugplaatsing. Als het maandag nog niet goed genoeg is, moet ik waarschijnlijk een week later weer terugkomen. Super veel succes meid! Liefs, Josien
Josien, wat spannend ook voor jullie....! Ga voor je duimen dat die 2 eskimootjes graag bij jou willen gaan wonen...... En dan natuurlijk ook fijn voor de komende maanden! Dat is automatisch een gevolg van het 'eskimo' huurcontract niet? Wij hebben inderdaad nog 6 cryo's. Daar zijn we zo trots en blij op..... Ze zijn per twee ingevroren in een rietje. Drie rietjes in de vriezer dus... Wanneer het ontdooien goed gaat en ze het allebei overleven, (wat we hopen) dan laten we ze allebei terugplaatsen. Dit mogen we ook bij iedere poging van het ZH zelf bepalen. Zal aan je denken maandag en kom 's middags hier mooi spieken... Laat je weten hoe het was gegaan? liefs
Ja, ik heb dat ook in het huurcontract laten zetten hoor ... Leuk om te horen dat we zo gelijk op lopen. Ik ga je op de hoogte houden en hoop dat ook jij donderdag goed nieuws krijgt! Liefs, Josien
Thanks! We gaan dadelijk de sneeuw trotseren en heel toepasselijk onze eskimootjes bezoeken in het Radboud. Hopen maar dat het al bijna tijd is om ze definitief op te mogen halen ! Groetjes, Josien
Hoi Josien, Met sneeuw onderweg naar de eskimootjes, mooier kan het idd niet. Ik hoop voor jullie dat je donderdag de tp hebt ! Ik ga hard voor jullie duimen.... Succes, veel liefs Gobje
Nou meiden...... het baarmoederslijmvlies was al dik genoeg! Super nieuws. Onze twee eskimootjes worden nu ontdooid en als ze goed ontdooien dan krijgen we donderdag één of twee embryootjes teruggeplaatst. Ik vind het super spannend of het ontdooien goed gaat lukken! Duimen/bidden jullie met ons mee? Liefs, Josien
Josien, wat goed! Helemaal geweldig..........en nu; super super hard duimen dat het ontdooien gewoon goed gaat! Hup hup embryootjes! Denk aan jullie! liefs