hoi allemaal, Ik zit in mijn eerste ronde erg spannend en heb nog 4 dagen te gaan voor mijn nod. Ik had vorige week heel erg pijn in mn onderbuik veel krampjes en misselijk. gespannen grote borsten diezijn inmiddels wat minder geworden sorry dat ik het openbaar zeg maar paar dagen liep ik met opgezwollen schaamlippen. of ik hou mn zelf voor de gek, omdat ik het zo graag wil. Maar nu heb ik een ongi gevoel net als of ik ieder moment ongi kan worden af entoe heftige pijn. ik wil mn tegen houden om niet te gaan testen ik wil geen teleurstelling hebben ander gewoon ongi worden en op naar de volgende ronde (ik voel me ook niet zwanger net alsof het niet raak is)
omdat het je eerste ronde is weet je waarschijnlijk ook niet precies wat je nod is? of heb je je ei gevoeld/ gespot? Zou inderdaad ook nog even wachten, ben je over een paar dagen nog niet ongi kun je natuurlijk altijd testen.
normaal voel ik mn ei wel maar ik denk dat ik te zeneeuwachtig was omdat ik het voor het eggie ging ik probeerde alles bij te houden etc en heb eigenlijk om de 2 dagen een gemeenschaps gehad. ik probeer niet te testen en zeg tegen mn zelf dat ik ongi ga worden kan ik tenminste op naar de volgende ronde
Ik zou inderdaad gewoon wachten want nu testen. Als je nu negatief test, weet je nog niets en ben je nog veel meer gespannen.