In afwachting van onze 3de miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Annemiek1975, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Verdriet, woede, onmacht, onbegrip...
    Waarom wij...
    Daar zal ik nooit een antwoord op krijgen.
    2 keer eerder ging het mis 3 dagen na NOD en dus 3 dagen na posi test.
    Dit keer waren we een heel stuk verder.
    Afgelopen maandag waren we 7 weken 3 dagen en gingen vol trots voor onze eerste echo.
    Alles zat mee... de kwaaltjes waren (en zijn nog steeds) erg nadrukkelijk aanwezig. We waren uitgerekend op de dag dat we zouden gaan trouwen dit jaar. Het zou drie maal scheepsrecht zijn.
    En alles viel in duigen afgelopen maandag.
    Wat zagen we op de echo.... een leeg vruchtzakje.
    Onze wereld storte in. Het had mijn verjaardags cadeau moeten worden. Zodat we zaterdag apetrots iedereen een prachtige echo konden laten zien. En nu... nu blijk ik zwanger van een leeg vruchtzakje.
    En zolang dat vruchtzakje er zit blijven de syptomen aanwezig.
    As maandag moeten we terug komen en word er voor de zekerheid een nieuwe echo gemaakt. Maar bij ons is alle hoop gevaren. Hopelijk kan ik en curretage krijgen, want ik wil niet langer zwanger zijn van niks. Ik wil dit kunnen afsluiten en door voor een hopelijk ooit goede zwangerschap. Maar ja... met deze mk erbij neemt de kans op een goede zwangerschap af... en daarbij word ik vrijdag 35... dat is ook weer zo'n grens waarop de kanssen afnemen.
    Ik huil de hele dag. En bij mij rijst steeds vaker de vraag of het ons wel gaat lukken.... is het het echt wel gegund. Wij zouden zo'n geweldige ouders zijn.... we hebben zoveel liefde te geven.
    Ik hoop dat ik dit hoofdstuk snel kan afsluiten... althans de zwangerschap, want het verdriet zal nog wel een lange nasleep krijgen.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte! :(

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wat vreselijk voor je Annemiek.. Ik heb er geen woorden voor. Ik wil jullie veel sterkte wensen de komende periode!

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Heel veel sterkte! :(

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heel veel sterkte meid !!!!!! Ik ben zelfook zwanger geweest van en lege vruchtzak en idd alle symptoompjes heb je want je lichaam denkt dat je zwanger bent ...Ik hoop voor je dat je lichaam het zelf doet ..Ik mocht kiezen voor cytotec of afwachten ..Heb voor cytotec gekozen en heeft niks geholpen en toen moocht ik wel kiezen voor een curretage ....

6. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Heel veel sterkte.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff wat erg voor jullie! heel veel sterkte!

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Annemieke, heel veel sterkte meis! Ik ken het gevoel en het is niet makkelijk. Voordat je besluit tot een curettage, neem dan wel in je oordeel mee dat een curettage niet zonder risico's is. Het is altijd beter om eerst je lichaam de kans te geven de zwangerschap en het vruchtzakje spontaan af te stoten. Ik snap dat het moeilijk is en dat je dit lege zakje zo snel mogelijk kwijt wilt, maar ik wil het je toch wel meegeven.

Ook al neemt de kans op een miskraam toe na x aantal miskramen, de kans dat het een volgende keer goed gaat, is nog altijd groter (ook al ben je 35). Dat is wat mij op de been houdt.

Ik wens jou en je man heel veel sterkte en ik hoop ondanks de negatieve vooruitzichten toch op een wonder voor je! Liefs

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel veel sterkte meid:(

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    heel veel Sterkte! Bij mijn MA heb ik medicijnen gekregen die bij mij gelukkig wel hielpen misschien ook nog een optie.

11. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    A meid wat rot voor je zeg, zeker als je dit keer zoveel meer verwachtte omdat je al zo'n stuk verder was.
    Wens je heel veel sterkte en succes en gewoon alles.

12. mama3x

mama3x Lid

22 jan 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid, krijg een brok in mijn keel van je verhaal, heel veel sterkte en ik hoop echt voor jullie dat het binnenkort echt raak is..

13. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff jeetje wat erg:( veel sterkte en hopelijk mag het snel weer lukken en dan een goede en mooie zwangerschap

14. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dank jullie voor al die lieve berichtjes.

Helaas lijken deze week de kwaaltjes alleen nog maar erger te worden ipv af te nemen.
    Ik ben erg benieuwd wat de gyn maandag te zeggen heeft.
    En wat het mijn lichaam de tijd gunnen, als het een leeg vruchtzakje is heeft mijn lichaam daar al een week of 5 de tijd voor gehad. En eer er een datum is voor een curretage (ik weet dat daar risico's aan verbonden zijn) is zijn we zeker ook weer een week verder. En tja, ik word morgen toch 35 is ook weer zo'n grens en zolang het vruchtzakje niet uit mijn lijf is kunnen we niet door naar de volgende ronde.

15. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    heel veel sterkte meisje, ik weet exact hoe je je voelt...ik had ook een miskraam vlak voor mijn verjaardag en was er kapot van...bij mij was het niet eens huilen, ik was net een ontsnapt wild beest, rare geluiden kwamen er uit mijn keel...stilletjesaan geraak je erover...en kun je weer kijken naar de toekomst en opnieuw proberen..ik ben 1 maand na mijn miskraam al aan de ivf begonnen, kwou niet meer wachten..
    en zie...tot nu toe alles ok, in de hoop dat het zo blijft...

16. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi Annemiek,

Hoe is het nu met je? Ik wil je alvast veel sterkte wensen morgen met je afspraak bij de gyn.

Groetjes,
    Noukje

17. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hey Noukje,

Behalve de echo is hier nog niks te merken van een evt mk.
    De kwaaltjes lijken alleen maar erger te worden. Ben vrij en zat er bijna onderuitgegaan van de duizelig en misselijkheid. Dus het blijft echt spannend morgen hoewel wij echt van het ergste uitgaan.
    Ben de hele week om alles aan het huilen. Ben er zo vreselijk kapot van.

Ik laat morgen wel wat horen.

Hoe gaat het nu met jou?

Groetjes Annemiek

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wat vervelend dat de kwaaltjes erger worden. Opmerkelijk hoe je lichaam je voor de gek kan houden...ik sta er ook elke keer weer van te kijken. Veel sterkte voor vandaag! En ik hoop natuurlijk dat je toch nog goed nieuws gaat krijgen...

Hier ook een lange week achter de rug. Ik ben echt kapot van het slechte nieuws. Morgen ga ik maar weer werken, ik kan toch moeilijk weken thuis blijven zitten.

19. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hier is het toch helaas echt de harde werkelijkheid.
    Morgen om half 9 melden en dan krijg ik in de loop van de ochtend een curretage. Ik heb me voor deze week iig ziekgemeld en dan kijken we wel weer verder.
    Ik ben echt helemaal van slag en overstuur.
    Gelukkig heb ik een topvent die er voor me is. Ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten.

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    :( Annemiek.. ik kan niet zoveel zeggen want woorden schieten tekort maar een woord: oneerlijk!

Ik wens je heel veel sterkte de komende periode en natuurlijk morgen met je curretage. Fijn dat je al zo snel langs kan komen en je niet nog weken af hoeft te wachten tot het spontaan af komt.

Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina