Na het doorzetten van de miskraam ineens zere borsten

Discussie in 'Miskraam' gestart door sannie1981, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

Ellendig van het verdriet toch nog even een berichtje. gisteren heeft de miskraam doorgezet en was ik 6 weken zwanger. een inwendige echo gaf aan dat er helemaal geen vruchtzakje meer zat in de baarmoeder.
    en ik maar twijfelen heel de dag of je uberhaupt al een vruchtzakje ziet bij 6 weken??? Domme vraag misschien, komt meer uit verdriet denk ik.

maar wat ik nu dus echt niet snap is dat ik sinds gisteravond weer veel last heb van mijn borsten. is dit normaal bij een miskraam?

liefs sannie

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb geen idee, en geen ervaring, maar ik heb je posts van de afgelopen paar dagen gevolgd en wilde je heel veel sterkte wensen. Wat een verdrietig nieuws :(

Als ik toch een poging tot een antwoord mag wagen op je vraag: ik denk dat je hormonen best wel wat uit balans kunnen zijn bij een miskraam, en dat je daardoor ook last van je borsten kan hebben. Ik weet niet of iedereen dat per se moet hebben- net als bij een zwangerschap en bij menstruatie heeft niet iedereen last van dezelfde symptomen.

3. mama3x

mama3x Lid

22 jan 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meissie..wat vervelend!!
    Heel veel sterkte... :(

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik denk dat het met je hormonen te maken heeft. Nadat je het vruchtje verloren bent zijn niet meteen de hormonen weer uit je lichaam. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.

Misschien kan je even googlen op echo + 6 weken. Je vindt dan echofoto's.

Sterkte!

Deel Deze Pagina