ovu test 5 dagen op rij knal positief???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door luukske, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi meiden,

ik heb weer eens wat raars aan de hand....

ik heb altijd mijn ei rond CD 19 ongeveer, met een enkele uitschieter omhoog of omlaag(zie mijn onderschrift).

nu heb ik al 1 jaar de ovu testen van babyboomshop, en altijd keurig 1 dag een positest en daarvoor/na gewoon een licht streepje of gewoon blanco....dus elke keer netjes mijn ei gevonden....

nu heb ik begin vorige week het gevoel gehad dat mijn ei eraan komt, en dacht nog ga maar vroeg beginnen met testen...nou die test die ik toen deed was echt zo goed als positief(echt super donker, maar niet donkerder) en de dag erna neg. ik dacht toen nog dan heb ik de LH piek gemist, maar we hadden gelukkig wel goed geklust....
    afgelopen maandag nogmaals getest om te kijken of de test nog steeds neg was, omdat mijn banner aangaf dat ik rond mijn ei zat.
    nou deze test was binnen 30 sec gewoon knal positief. gelukkig nog steeds goed geklust.
    dinsdag ook weer getest om te kijken of het streepje nu ook weer minder was.....knal positief!!
    woensdag, donderdag en vandaag getest....alle testen binnen 30-60 sec gewoon positief.....:(:$

ik heb dit dus nog nooit gehad met babyboomshop, wel een aantal rondes geleden met sensitest(die gaven bijna de hele maand donkere testen), dus die gebruik ik niet meer....
    om de ovu testen te controleren heb ik die dure CB digi testen erbij gedaan, en die gaf pas positief op de dag dat de babyboomshop testen ook positief waren......

snappen jullie hier nu nog wat van?

ik weet dus niet of ik mijn ei vorige week dus al heb gehad, of dat ik nu mijn ei krijg(mijn gevoel zegt van niet, want de eipijnen heb ik vorige week gehad).

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee meid,

Wat vreemd zeg.. Ik heb wel eens gelezen dat een lh piek wat langer kan duren, maar 5 dagen?!

Is er een mogelijkheid dat je misschien wel zwanger bent? Bijv. korte menstruatie gehad die eigenlijk een innestelingsbloeding kan zijn? Sommige zwangeren hebben ook knalpositieve ovu-testen...

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

nee, bloeding was wel wat anders, maar heb nu negatieve zwangerschapstest, en wel al 5 dagen een pos. ovu test(vandaag al 2 keer getest, en beide weer positief).

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hm dat is wel vreemd zeg... Liever andersom natuurlijk ;) Zijn alle ovutesten even donker? Wie weet zeg ik wat geks hoor, maar misschien heeft het te maken met een eisprong van meerdere eitjes? Want ik zie dat je clomid gebruikt, dus dan zou dat wel kunnen voorkomen... Maar ik weet niet of dat ook voor een lange lh piek zorgt..

Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

ja alle testen zijn even duidelijk, dus echt donkerder of even donker dan de teststreep.....
    5 dagen is wel erg lang om zo'n lange LH piek te hebben....heb ik nog nooit met de clomid gehad, en ook zonder Clomid nooit.

ik weet gewoon niet waar ik zit in mijn cyclus.....dat is mijn grootste vraag.....

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja dat is erg lastig.. Moet jij van je gyn/fa ook tempen of krijg je fm? Misschien kun je de gyn/fa bellen om te vragen wat die zegt. Tenzij hij/zij niet zo in ovulatietesten gelooft. Mijn fa vindt het zonde van het geld haha. Die zegt dat je beter kunt tempen.

Heb je deze ronde clomid gebruikt of niet?

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik had 3 dagen achtereen een positieve kruidvat ovutest. Ik heb ze maar een maand geprobeerd, want was die maand zwanger geraakt. Maar doordat ik dus dacht dat mijn ei dus pas rond die laatste test was, was ik dus twee dagen langer zwanger dan ik dacht ;)

De kv testen staan erom bekend, ik zou ze zelf niet nog een keer gekozen hebben denk ik. Maar, als je precies de LH piek bij kop-midden-staart zou hebben (dat is een periode van 48-50 uur), kan je idd wel drie dagen een posi test hebben. Maar niet 5! Ik heb na die laatste niet verder getest, dus ik weet niet of dat bij mij ook gebeurd zou zijn.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Heb je PCOS? Want met PCOS kunnen je ovulatietesten altijd positief zijn of lang positief blijven, doordat de test je verstoorde hormoonwaardes oppikt.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb idd PCO, maar gebruik de ovu testen al 1 jaar, en deze zijn de enige die niet vals positief uitslaan....heb afgelopen ronde precies mijn ei gehad na die pos. test, dit weet ik door FM en mijn progestron is na 1 week geprikt.

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier echt vol gevoel, sinds gisteravond, en ovu test van nu net is niet meer pos. maar gewoon heel donker, denk gewoon dat mijn ei vertraging heeft opgelopen....balen, want nu verwacht ik mijn ongi op vakantie...

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Balen meid. Vervelend als je ongi op je vakantie komt..

Deel Deze Pagina