Nee helemaal niks, gebruik alleen utrogestan en estradiol...ja daarom ik had ook wel iets verwacht op kV, moet wel zeggen dat me urine ergggg licht was en vanmorgen was die veeeel donkerder...
Morgen nog een keer testen. Ik testte altijd op dpo 12 - 14 en 16. En als op dpo 16 niks te zien was stopte ik ermee.
Helaas CB vanochtend niet zwanger, en op sensitest zie ik weer vaag streepje maar net als gisteren, dus klopt voor geen meter,, ik ga stoppen met de medicatie..helaas weer mislukt..
Spannend. Hoop dat de laatste wel succesvol is en dat het hele circus niet van vooraf aan weer moet beginnen. Het is ook oneerlijk verdeeld wat dat betreft. De 1 is 'oeps ongepland ' zwanger en de ander moet megaveel moeite doen en kent vooral verdriet rondom zwanger zijn/worden
Yaa trueeee ik ken er alles van..alleen maar pijn en verdriet.. was heel even blij in augustus maar helaas ook dat was me snel weer terug genomen.. en nu nog 1 cryo over.. pfff hoop is wel echt verrrrrrrrrrrrrrr te zoeken. Hierna ga ik pauze nemen voordat ik aan een nieuwe punctie begin... zie er zoo zooo erg tegen op..