Zwangerschapstest te licht voor 16 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Krv, 31 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Ja, echt zoveel pech gehad. Hopelijk mag het een volgende keer goed gaan. Ben jij ook geopereerd? Hopelijk ben je snel zwanger!
     
  2. Carly89

    Carly89 Actief lid

    20 aug 2020
    209
    212
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben inderdaad ook geopereerd, mijn linker eileider is verwijderd. Eén geluk is dat ik niet met loeiende sirenes naar het ziekenhuis hoefde. Ik had het 'geluk' dat de verloskundige me op tijd naar het ziekenhuis doorstuurde voor aanvullend onderzoek toen ze voor de tweede keer niets kon vinden in mijn baarmoeder. Ik was toen net 7 weken zwanger en mijn eileider was nog net niet opengescheurd.

    Ik duim voor ons dat we snel zwanger mogen zijn! :)
     
    Krv vindt dit leuk.
  3. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Gelukkig was je er op tijd bij! Maar alsnog ontzettend zuur natuurlijk dat je je eileider nu mist.. Is je herstel goed verlopen? Ik duim ook voor jou!
     
  4. Carly89

    Carly89 Actief lid

    20 aug 2020
    209
    212
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn (lichamelijk) herstel is redelijk vlot gegaan. Eerste twee dagen na de operatie voelde het alsof ik door een vrachtwagen overreden was, toen ging het dag na dag steeds beter. Mentaal heb ik er 2 maanden wel echt doorheen gezeten, wat resulteerde in nogal ongezond gedrag (veel wijn en ongezond eten ;) ) en huilbuien op onverwachte momenten. Dit herkende ik totaal niet bij mezelf, ik huil nooit zo snel.

    Ik herken trouwens ook je paniek toen je voor het eerst onder narcose moest. Ik raakte ook volledig in paniek, ik was ontzettend bang voor het aanleggen van het infuus. Super stom haha. Door corona was ik helaas ook helemaal alleen. Dat maakte het niet beter.

    De angst dat het nog een keer gebeurt óf dat ik niet meer zwanger kan raken zit er nog wel een beetje in. Maar dat is met vlagen. Het merendeel van de tijd ben ik optimistisch gelukkig. En ik vind het fijn dat er hier meiden zijn met ervaring.

    Hopelijk voel je je snel een beetje minder somber/verdrietig. Neem je tijd om dit alles weer te verwerken. Het is allemaal nogal wat zeg. X
     
    Krv vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina