Vreemde streep, Kruitvat early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Milena92, 2 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    1.782
    1.249
    113
    Vrouw
    Hooii,

    Ik heb een test gedaan van Kruitvat, de early, en er komt zo'n vreemd resultaat op.
    Het is zo'n test die een kruisje moet worden, en de test streep is heel krom wat betekent dat?? Ik had m wel denk ik iets te lang in urine bakje gehouden, misschien daardoor? Ik lijk ook n soort pennenstreepje te zien maar die zie je geloof ik standaard bij die testen.

    Is dit negatief of kan het misschien wel wat zijn? Ben 1 a 2 dagen over tijd. Wel wat krampjes dus verwacht toch ongesteldheid.
    Oja en m'n ovulatietesten zijn wel donkerder dan normaal op dit tijdstip in m'n cyclus.. daarom ging ik zwangerschapstest doen maar nu heb ik zo'n rare uitkomst.

    Sorry voor het onsamenhangende verhaal Had ik nou maar n andere test gekocht nu zit ik nog in spanning.
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Heb je een foto?

    Deze testen zijn niet heel betrouwbaar.. groezelige lijntjes betekenen vaak ook niet veel goeds. Dat zegt niet dat je niet zwanger bent maar dat die testen niet zo goed zijn.

    Ik zou een andere test doen!
     
    Milena92 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Een kromme streep is negatief en een ophoping van vloeistof/urine.
    Een donkere lh test is vrij normaal rond je nod.
    Ik vermoed dat je eisprong later was en je dus nog niet officieel overtijd bent.
     
  4. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    1.782
    1.249
    113
    Vrouw
    Oke goed om te weten. Al ben ik wel zeker van m'n eisprong, had die dag een smiley op de ovulatietest :p
     
  5. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    1.782
    1.249
    113
    Vrouw
    Haay,
    Nee dat besefte ik me ook toen ik getest had...ooit al eens een rare uitslag met deze gehad. Stomme aankoop.
    Ik zie t in t daglicht prima maar op de foto krijg ik het niet :s
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Welke datum was dat??

    Overigens hoeft een lh piek niet tot een eispring te leiden helaas
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie idd niet een positieve uitslag helaas.
     

Deel Deze Pagina