Hallo allemaal, heb voor het eerst testen van Etos gebruikt. Word er helemaal simpel van. Lijkt wel of alle testen op elkaar lijken. Leek wel iets donkerder te worden maar daarna leek het weer minder. Begon te twijfelen aan mezelf. Is nu cd21 en nog geen knaller. Test al sinds cd13. Had Kruidvat maar gingen op en dus nog geen eisprong vandaar andere testen gehaald. Iemand ervaring mee dat het geen knalstrepen zijn bij Etos? En toch een goed resultaat?
Hi Nono! Ik snap volledig wat je bedoelt. Heb net een topic geplaatst in het forum over onduidelijke zwangerschaps/ovulatietesten - geen idee waar mijn piek nou zit, ook met Etos testen dus. Ze zijn steeds behoorlijk donker en naar mijn idee al paar keer net zo donker als de controlestreep. Misschien ligt het dus wel aan deze testen?
Ik heb in het verkeerde forum gepost... Foutje .. Ben blij dat jij reageert HV2710 van de 59 weergaven Nou ik heb vandaag mijn laatste Etos gebruikt, die was nog best donker .. Daarna snel Action testen gehaald, super licht! Dus ik weet ook niet meer.. Die van Etos was wel vanmorgen en Action rond 19u. Dus misschien isie daarna gewoon minder geworden dat kan ook. Dan heb ik mijn sprong dus mooi gemist. Verloren ronde.