kan een ovu test ook HCG meten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sloppyslayer, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Is het zo dat een ovu test ook HCG kan meten en hoe vel moet hij dan uitslaan???

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik heb (hoe dom) in eerste instantie getest met een ovu-test en deze is nog nooit zzooo positief geweest....toen begon mij iets te dagen dat ik wel eens zwanger kon zijn....

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dit was trouwens mijn ovu-test....
    Bovenste steep is de C....de onderste is de Test-streep

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Duidelijk! Grappig, dat zou ik dus niet verwachten.

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Jups, gebruikte bij mijn vorige zwangerschap (die helaas eindigde in een mk) ook een ovutest als zwangerschapstest, bij gebrek aan dat laatste!!!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik gebruikte mn restje ovu testen om mn zwangerschap te testen tussendoor. Ook natuurlijk met een zwangerschapstest ;p

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja hoor dat kan zeker! Mijn ovu testen slaan vaak voor NOD positief uit, maar dan gaat het weer fout met mijn slijmvlies en laat het vruchtje los (lang verhaal).

Maar het kan zeker!

@ Lima, die test die jij hebt hahah, die had ik gisteren en eergisteren *zucht* maar bij mij was het een ovulatie ;).

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Oh maar dat is toch prachtig!!! En met een slijmvlies van 4 mm....Niks is onmogelijk. Ik duim ontzettend hard voor je meid!!!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ze moeten denk ik dan wel knallen toch?!! Want bij mij zijn de OVU testjes altijd licht positief................

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nah, dat hoeft niet hoor. Mijn ovu test ziet er zo uit na een injectie Pregnyl (zie foto).

@ Lima, nou vrijdag was hij 4 mm, lijkt mij dat ie nog wel doorgegroeid is aangezien gisteren mijn eisprong was (hoop het in ieder geval). En laten we hopen dat het geen eenmalige groei van het bms was!

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48

Dan is hij vast nog wel door gegroeid :)
    En ik duim dat het deze ronde raak is voor jullie en dat het blijft!!! Maar mocht dit niet het geval zijn (gaan we niet vanuit) dan gaan we ervoor dat je cyclus zich hersteld....En dat dus niet iets eenmaligs is!!!

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dan ga ik voor mijn IVF waar we hopelijk mee mogen starten. Hoop het donderdag te horen :D. Maar driemaal kan geen toeval zijn toch?

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    3x lijkt me geen toeval meis, Ik heb echt goede hoop voor je meid :)....Maar spannend dat je donderdag meer weet....

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had een knallende ovutest op mijn NOD. Had er toevallig nog eentje liggen en dacht, eens kijken wat er gebeurt. Superfelle streep.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Grappig! Ik heb er net een gedaan en die was vaag positief maar wel meer als voor mn eisprong.........
    Ach ik ga nergens van uit!
    Net een afspraak gemaakt om de MMM weer in te gaan en ik heb er onwijs veel zin in.

Tuurlijk hoop ik dat ik zwanger ben voor die tijd, maar ik vind het geweldig om iets te hebben om naaruit te kijken :D

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahahahaa ik ben blij als ik de MMM uit ben..... Maar snap je wel! En wat bedoel je met vaag posi... Foto :)???

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb hem weggegooit, hij was wel duidelijk te zien hoor maar ik ga er niet vanuit dat hij zegt dat ik zwanger ben...

Tja MMM, ik wil ook graag klaar zijn ermee. Maar we willen graag 2kindjes en ik heb medicijnen voor de innestelling nodig anders is de kan heel klein dat ik zwanger word.....of blijf.
    En dan zit er niks ander op om weer terug naar het ziekhuis te gaan.

Maar ik zal blij zijn als we eenmaal helemaal klaar zijn hoor! Vanmorgen had ik weer een nega test en toen zat ik er echt helemaal door heen!
    Ik ga al jrn van test naar test en hopen zwanger te zijn en het zal heel fijn zijn als dat eindelijk klaar is :)

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @sloppyslayer.... Ik ben ook blij dat ik na 2.5 jaar de MMM eindelijk uit ben maar ik snap je heel goed. Het is nu eenmaal niet anders dan dat je "hulp" nodig hebt. ik hoop voor jullie dat de MMM niet te lang nodig zal zijn....SUCCES!!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Sloppyslayer, ik heb ook duidelijk hulp nodig. Dun slijmvlies, geen eisprong al lijkt die inmiddels eindelijk te herstellen.

Wat voor medicatie heb jij dan nodig en bij wat gaat het fout bij jou (je hoeft het niet te zeggen hoor).

Ik heb ook iedere ronde weer een nega test en op een gegeven moment durf je niet meer te testen he :(........... Het doet gewoon zeer!

Of ik heb vaag posi testen en dan krijg ik weer een heftige bloeding en weg.... Moedeloos word ik er soms van, maar snapte je opmerking wel hoor :D.

Deel Deze Pagina